Starcraft II: Heart of the Swarm
Blizzard blickar tillbaka på sitt eget förflutna och ger oss en expansion med starka Warcraft III-vibbar. Starcraft II: Heart of the Swarm är snart här och Queen of Blades skyr inga medel för att nå sitt mål, sin hämnd.
#blizzard, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #starcraft-ii-wings-of-liberty, #warcraft-iii-reign-of-chaos, #warcraft-iii-frozen-throne, #mass-effect, #mass-effect-2
Heart of the Swarm och Company of Heroes 2 i mars. Strateginörden i mig studsar av glädje.
I am the black wizards.
Det var intrycket jag också hade när WoL släpptes. Men senaste tiden har jag sett en hel del tecken på att man uppgraderar sitt WoL-konto med en HotS-nyckel. Vilket betyder att WoL krävs för HotS.
Inte för att det gör mig något, jag har ju redan WoL. Men det kanske är surt för någon annan.
Kul att läsa om kampanjen men det verkliga guldkornet i spelet är förstås multiplayer och Battlenet. Har lirat betan i någon månad nu och kan bara buga och bocka åt Blizzard och de nya enheter som introducerats. Tycker verkligen spelen blir än mer varierande och intressant. Dessutom får man hjälp med att starta upp arbetarna att gräva crystal... tack!
Inget stöd för Eyefinity eller Nvidia surround. Blir pass för min del tills blizzard fått ordning på skiten.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U