The War Z äntrar beta
Det är verkligen värt att köpa!
Det tog lite tid för mig att komma in i det, men jag har haft många roliga och spännande timmar i The War z.
Precis som jag har haft i Day Z.
Jag tycker att man ska testa & spela båda.
Sjukt värt köp, iallafall för mig.
När man har 700+ speltimmar i dayz så tröttnar man lite. Kört alla nya maps som kommit och kör dayz igen såfort en ny map släpps.
DayZ är HELT klart ett bättre spel, men är man som jag och har spelat sönder dayz så är WarZ en nice omväxling.
Har du bara spelat DayZ i 3 timmar så skall du inte yttra dig. Det är som att dömma ut Fallout efter att ha sett introt. Och tyvärr verkar du ju vara en person som måste hålla någon i handen konstant för att du själv saknar drivkraft. Vadå inga mål? Överleva. Räcker inte det? Fy fan för den här jävla CoD generationen.
I came here to ruin your day. God sent me.
till zhrooms som var så negativ, ryck upp dig!
Du spyr ut fakta som om det vore sanning, men dina påståenden är falska och grova överdrifter spelet ligger på 170 kr inte dina påhittade 500kr filmen är baserad på en känd bok därav inte så konstigt med gemensam inspiration till namn. sluta va en sån töntig hater och försök att ha lite roligt istället.
Would you like some cheese with that wine zhrooms!
Ehm, tre timmar räcker gott och väl för att inse hur långdrygt dayz är. Ja jag lirar det med lite då och då, men jag föredrar warZ framfär Dayz.
Det har inget med cod eller något att göra och att du jämförde på det fula sättet (Det är som att döma ut fallout efter att ha sett introt) och det är inte ens samma sak!
Jag sprang runt på DayZ i 5 jäkla timmar och hittade inte ens en liten matbit, jo jag hittade bandage, men varken vapen, mat eller något annat vettigt.
I WarZ kan det bli drygt ibland att inte finna något heller, men det är då fan bra mycket roligare. Men måste fråga dig nu, HAR DU ENS TESTAT WARZ?
Eller är du bara en av dessa fjantar som dömer spel själv innan du spelat?
För om du inte har det, ska du egentligen bara knipa igen redan nu om din jämförelse mellan cod och warZ. För det finns ingen likhet mellan dom.
Då har du missat varför dom säger scam, det gnälldes en hel jäkla del förr här när dom skrev upp vad skaparna talade om.
Dom påstår det är scam när utvecklare säger att man kan välja ifall man vill betala en summa för att få vissa saker som man kan hitta gratis i spelet, men det gällde att vara då försiktigare eftersom då har man ju kastat ut pengar på grejerna.
Där har du scamet folk säger, dock är det inget scam för dom har ju själva sagt hur det ligger till men folk är ändå så inställda på att det är så.
Du är väl medveten om att du ljuger gällande priset på warz? det är inte och har aldrig varit på 500 kronor, det finns fock tre olika du kan betala för där. Alla har olika prisummor, annars går det på ca 170-180 kronor om man köper surive kitet, dom andra kostar tyå något inom 200 kronor.
Att du är en sådan hater och värderar dayZ som om det vore en familjemedlem eller en flickvän är så förbannat löjligt. DayZ och warZ har sina för och nackdelar.
Att du ens försöker komma med också att dom försöker mjölka så mycket pengar dom kan och sticka tror jag ju knappast på, tänk om skaparna till dayZ gör så istället då? Eller ska du komma med en annan ursäkt då i såna fall?
Såna som du är väldigt patetiska och bör inte ens göra sig hör. Många gånger jag läst vad du skrivit har det varit bullcrap och angry rage med brist på bevis gällande det du skriver.
Du väller ur dig en massa struntprat att tangentbordet skulle vela lappa till dig två till tre gånger, du verkar inte ens ha besökt warZ sida om du kommer med sån här crap mot dom.
Vet du vad du beter dig som? Du beter dig som en av dessa små omogna bf fans som är i ca 12-13 års åldern, dessa barn som kastar skit på folk så fort dom vet att en viss människa inte spelar ett spel dom gillar eller att personer helt och hållet tycker olika.
Så ja det jag menade om du inte förstod var att jag yttrade mig att du beter dig som en dayZ fanboy i allra högsta grad som lägger ditt hat mot omgivningen om dom tycker om WarZ bättre. Väx upp pojkspoling.
WarZ är ett roligt casual spel man spelar när man inte har något bättre att göra.... Inget spel i hela världen kommer aldrig kunna slå känslan man fick när man hörde någon öppna en cola bakom sig eller bara hosta
Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get
Med CoD generationen menade jag att idag så förväntar alla yngel att allting blir serverat. Man behöver inte tänka och spelen är som en kedja av quick time events. Och det är fan inte roligt och det förstör utvecklingen.
Dessutom, bara för att du inte förstod hur spelet funkade kan du ju inte döma ut det. Sprang du runt i 5 timmar utan att hitta något så är det fel på dig och inte på spelet. WarZ har fördummat allt som är bra med DayZ bara för att tilltala spelare som du. "Nää.. måste jag bruka allvar? Fan vad jobbigt.. kan ni inte bara lägga ut vapnen så att jag kan visa mina mad sniper skillz?". Vapenbyte sker omedelbart, modfunktioner som är stulna från Crysis, förenklade siktfunktioner (kan ge mig fan på att det t o m kommer autoaim för alla handikappade padspelare).
I came here to ruin your day. God sent me.