Maskdräparen Worms Revolution introfilmad
Gillar att de har implementerat fysik iaf när det gäller vatten, det enda som saknas nu är att saker rasar ner om man spränger något på mitten.
Naejee, hur ska man då kunna bygga tunnlar?
Domkrafter?
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Gillar att de har implementerat fysik iaf när det gäller vatten, det enda som saknas nu är att saker rasar ner om man spränger något på mitten.
Naejee, hur ska man då kunna bygga tunnlar?
Man kan ju bygga tunnlar i verkliga livet, så nog torde det gå även om det finns fysik. Vad personen menar är antagligen att om man grävt bort all mark under en plattform, så rasar den ner istället för att det blir svävande bitar kvar i luften.
Gillar att de har implementerat fysik iaf när det gäller vatten, det enda som saknas nu är att saker rasar ner om man spränger något på mitten.
Naejee, hur ska man då kunna bygga tunnlar?
Man kan ju bygga tunnlar i verkliga livet, så nog torde det gå även om det finns fysik. Vad personen menar är antagligen att om man grävt bort all mark under en plattform, så rasar den ner istället för att det blir svävande bitar kvar i luften.
Worms är ändå ett spel i 2-D. då borde vattnet rinna ner på sidorna i vattenfällorna.
"The franchise has been criticised for not doing enough to innovate, and Worms: Revolution has some interesting ideas - classes, new water hazards - some of which may seem a little familiar to players of other team-based games. A damage-soaking heavy? A support class which drops independent gun turrets? Hundreds of hats? Hmmm. However it's the humor that sells the franchise, and that seems to have survived intact."
Klasser, i worms?
Kanske fungerar, kan tänka mig att kilstreaks skulle spåra