The Witcher-spelen säljer över 4 miljoner exemplar
The Witcher var ett riktigt bra spel när enhanced edition, eller vad det nu kallades, kom ut. Witcher 2 var riktigt bra tycker jag direkt när den kom ut.
Recensionen av första spelet var riktigt dålig. Den fastnade vid i huvudsak en sak (kvinnorna) och resten av spelet brydde sig ej recensenten av. De buggarna som fanns var ett stort minus men som tur var så fixades dessa till.
The witcher 2 var så sjukt grymt!
Inte det där sagolika rpgspelet, det var moget o brutalt!
Den där första recensionen... Vars har den människan tagit vägen idag? Hört rykten om att han dog, om så inte är fallet skulle jag vilja se hur han har utvecklats.
Den där första recensionen... Vars har den människan tagit vägen idag? Hört rykten om att han dog, om så inte är fallet skulle jag vilja se hur han har utvecklats.
Han som skrev den recensionen var Mikael, aka the_maxx, som tyvärr hastigt gick bort för två år sedan.
Videomupp
Inte så konstigt egentligen. The Witcher-spelen håller hög kvalitet rakt igenom.
"The Witcher-spelens omoraliska nakenhet – för mycket för FZ"
Ja, då jag antar att de flesta läsarna är män så är jag inte förvånad att just Triss blivit utvald. Hade det varit Geralt... hade jag varit skeptisk
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Inte så konstigt egentligen. The Witcher-spelen håller hög kvalitet rakt igenom.
"The Witcher-spelens omoraliska nakenhet – för mycket för FZ"
Ja, då jag antar att de flesta läsarna är män så är jag inte förvånad att just Triss blivit utvald. Hade det varit Geralt... hade jag varit skeptisk
De flesta som läser fz är säkert män och samtidigt så är det ju flest killar,snubbar,män som spelar datorspel
Ja, ni hade fel.
Så sant, vilka otroligt grymma spel. Längtar efter CD Projekts nya cyberpunkprojekt och tills dess skall jag spela igenom W1 och W2 igen. Ni som inte ännu köpt spelen, vad väntar ni på? GOG.com släppte nyligen mer gratis bonusmaterial till spelet, bara en sådan sak Hoppas att inte FZ låter en moraltant recensera Cyberpunkspelet. Detta är inte Disney!
Ja, ni hade fel.
Så sant, vilka otroligt grymma spel. Längtar efter CD Projekts nya cyberpunkprojekt och tills dess skall jag spela igenom W1 och W2 igen. Ni som inte ännu köpt spelen, vad väntar ni på? GOG.com släppte nyligen mer gratis bonusmaterial till spelet, bara en sådan sak Hoppas att inte FZ låter en moraltant recensera Cyberpunkspelet. Detta är inte Disney!
Grymma spel indeed, särskilt det första (jag tyckte storyn var lite torr och förutsägbar i tvåan). De får gärna säga till om de ogillar moraliska värderingar i ett spel, felet är att recensenten av The Witcher baserade hela sitt omdöme av spelet på det.