Det här är nya Mario till Wii U
Under Wii U-visningen fick vi se hur det nya Mario-spelet kan fungera med onlinetjänsten Miiverse.
#nintendo, #new-super-mario-bros-u-1
Snälla, kan de inte begrava Mario snart? Spelen har ju i stort sett varit identiska sen mitten av 80-talet! Filmen ovan såg ju iaf ut som nått från den tiden.,,,
Ingen som tvingar dig att spela dem. De säljer dock miljontals ex fortfarande så det känns rätt korkat att sluta producera dem.
jo iaf första galaxy tyckte jag var ganska roligt
lite i stil med mario 64 som är riktigt roligt tidsfördriv enligt mig.
Snälla, kan de inte begrava Mario snart? Spelen har ju i stort sett varit identiska sen mitten av 80-talet! Filmen ovan såg ju iaf ut som nått från den tiden.,,,
Nej, de har knappast varit identiska, och har du spelat igenom spelen så vet du det. I annat fall trollar du bara.
Nej, de har knappast varit identiska, och har du spelat igenom spelen så vet du det. I annat fall trollar du bara.
Jo men absolut, Mario Galaxy ser exakt likadant ut som Mario Bros 3 tycker jag..... eller gör det?
Don't know if first post is just trolling, or if he's just stupid.
Nej jag trollar inte. Jag skrev inte heller att de var identiska utan I STORT SETT identiska och med det menar jag själva grundkonceptet. Man spelar mario som hoppar omkring och plockar stjärnor och svampar och hoppar på sköldpaddor. Sen om grafiken emellanåt blivit bättre har ju inte så mycket med saken att göra, det är ju en naturlig utveckling. Men titta på filmen ovan, ser ut som Super Mario Bros till NES fast med lite finare grafik.
Hell Tengil, vår befriare!