Nästa Call of Duty heter... och släpps ...
Förbokningskort från Target har dykt upp i USA, och således vet vi vilket nästa Call of Duty är och när det släpps.
#nyhetstips, #call-of-duty-2012
http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/122/1223929/CODpo_1...
Dude wait what?
Kostar det en dollar att förhandsboka?
Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.
Dude wait what?
Med sånna kort får du sedan $1 rabatt när du hämtar ut spelet i butik.
Personligen tycker jag Black Ops var det bästa CoD spelet på senare tid så en uppföljare vore kul. Dock lär det vara en helt annan setting men gillade slutat på 60-talet.
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
Dude wait what?
Med sånna kort får du sedan $1 rabatt när du hämtar ut spelet i butik.
Ok, det låter bättre.
Själv föredrar jag Treyarchs Black ops framför de andra i serien. De är mest kreativa.
Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.
Inget större fel på Black ops efter det fixa all skit som det var i början. Mycket bättre än MW2/3. Men galet mycket sämre än COD4, COD2 och WaW
Inget större fel på Black ops efter det fixa all skit som det var i början. Mycket bättre än MW2/3. Men galet mycket sämre än COD4, COD2 och WaW
dock tycker jag inte det går att jämföra black ops med mw1, mw2 och mw3 med tanke på att black ops blir ett litet eget cod och har inget samband med modern warfare 1,2 och 3
Notera även att de ändrat lite i loggan, kolla på typsnitten.
dock tycker jag inte det går att jämföra black ops med mw1, mw2 och mw3 med tanke på att black ops blir ett litet eget cod och har inget samband med modern warfare 1,2 och 3
Det hör till samma spelserie. Gameplay är iprincip identsikt pågrund av det. Skillnandera är vad IW och Treyarch (hur det nu stavar det) vill göra med skiten, med det sagt. KLART det har samband. Ska du inte kunna jämföra Halo 4 5 och 6 till 1 2 och 3 bara för det är en ny utvecklare nu? Ok, ska försöka påpeka det till alla halo fans att det är totalt omöjligt (gällande gamplay och dylikt)
Kan hålla med om att det är svårt att hitta samband med tanke på att:
1. Två olika studios som gör spelen
2. Det handlar inte om samma sak.
Dock:
1. Det är samma spelserie
2. Har du spelet ett av det nyare COD har du "spelat alla".
2.1. Likadant gameplay (hur kan man säga det inte har samband?!)
Förhoppningsvis är du inte en dryg jävel som ska stå fast vid sitt ord (som denna gången inte verkar så genomtänkt) WaW, BO samt BO2 har samband med resten av cod serien, om inte så skulle det ju inte kallas COD spel överhuvudtaget eller hur?
Ja så länge de tillåter dedikerade servrar så skall jag inte vara allt för negativ.
Det där med "host migration" förstör verkligen en hel del då folk ragequittar när de håller på att förlora. Hur kan de insistera på en sådan teknisk lösning?
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Förhoppningsvis är du inte en dryg jävel som ska stå fast vid sitt ord (som denna gången inte verkar så genomtänkt) WaW, BO samt BO2 har samband med resten av cod serien, om inte så skulle det ju inte kallas COD spel överhuvudtaget eller hur?
Du skall nog vara lite försiktig när du kallar folk för "dryg jävel" när du precis har själv utmålat dig som en sådan..
Du utgår ifrån att han skall ändra sig efter det du sagt.
Varför skulle han ändra sin åsikt pga dina argument?
Tycker han som han gör så gör han det, onödigt och dumt att ens försöka ändra på det i ett fall som detta...
Du skall nog vara lite försiktig när du kallar folk för "dryg jävel" när du precis har själv utmålat dig som en sådan..
Du utgår ifrån att han skall ändra sig efter det du sagt.
Varför skulle han ändra sin åsikt pga dina argument?
Tycker han som han gör så gör han det, onödigt och dumt att ens försöka ändra på det i ett fall som detta...
I detta fallet är det ju något han tycker korrekt, men det han tycker är ju fel. Han anser man inte kan jämföra spelen, men det är precis det som är rätt att göra (= du kan göra det).
Eller anser du spelen vara så olika så det inte har något samband? Heck, varenda jävel och PROBLEMET med cod spelen är att det är samma skit VARJE ÅR, om så är fallet och det är "samma skit" så måste det ju ha samband också eller hur?
Detta är ju inget mobilsnack där det verkligen är smaken är som baken, jag själv gillar inte touchmobiler så det telefonerna är inte "bättre" än en 3310 för mig. (bara ett exempell som man inte behöver gå in på).
Sedan det faktum att du anser mig vara dryg bara för jag ger honom raka ärliga svar förstår jag inte, bara för man skriver en lite lång text och säger emot det knasiga han säger så är jag dryg? Figures.. Snart är man väll dryg för man inte tycker om en pizza på en resturang för att "jag tycker inte svampen här är likadan som på en annan resturang, det har inget samband".