Sony förtydligar – flera konton på en PS Vita är OK
Skulle detta vara bättre eller ? Börjar bli tveksam.. Vill ha en Vita, men bara om det kommer spel som man kan spela mer än en gång utan att tröttna. Just nu känns det inte som om det kommer vara värt pengarna, spelen på min Android-mobil må ha sämre grafik men de har högt spelvärde. Misstolka mig nu inte, en del av de uppvisade spelen lär vara roliga att spela (Wipeout, LBP, Uncharted), men de är också de enda som ser intressanta ut.
Äh, vem försöker jag lura? Ska ha en Vita (tröttnar man på den har man ändå vänner/familj att ge bort den till ) !
Minneskorten betalar av sig självt då PSN ska ha runt 23$/€ för spelen medans de kommer kosta 39$/€ i butik, om ryktet stämmer.
http://thriftynerd.com/2011/12/vita-games-on-psn-to-be-40-les...
Hur mycket kostar ett spel? Troligtvis 400-500 kr -.-
pe pe pentaaaa comment !
haha . jah . vet ej om ska ska skaffa en .. Tycker bärbara konsoller i slutändan bara hamnar på hyllan utan nytta. Och så vet jag inte om det fanns nogra direkt lockande spel
Kan ej skriva åäö
Hur mycket kostar ett spel? Troligtvis 400-500 kr -.-
pe pe pentaaaa comment !
haha . jah . vet ej om ska ska skaffa en .. Tycker bärbara konsoller i slutändan bara hamnar på hyllan utan nytta. Och så vet jag inte om det fanns nogra direkt lockande spel
Oj jävlar.. fem kommentarer fast jag bara gjorde en?