Battlefield 3-banpaketet släpps nästa vecka
Köper man BtK så följer de unlocks med in i vanliga spelet också.
Det står i artikeln...du får gärna läsa den innan du kommenterar.
Handen på hjärtat...Det är väl ingen människa som väljer PS3 före xbox360 eller PC bara för att en expansion till ett spel släpps en vecka tidigare på just denna konsol?
Kan förstå att man försöker sälja konsoler genom att spel är exklusiva för dem.....men att släppa ett tillägg tidigare på den ena konsolen? Det vinner väl ingen på?
Nej tror det räcker med M98B som redan finns, i praktiken samma vapen
Får man behålla input-lagg också så även detta blir ospelbart? Ös på bara.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Antar att du inte har några källor på det där?[/quote]
Antar att han syftar på det här:
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20111102/dice-konsolerna-hu...
Sedan talade väl sig EA varma om något samarbete med Sony nu under E3 om jag inte minns helt fel.
Det blev inte mycket Online-spelande med Battlefield 3 för min del. Man fick använda för mycket tid för en spelomgång om man ville komma in i spelandet och uppläggen på varje bana var ungefär samma. Back to Karkand innehåller väll inte en uns av Singleplayer?
Det var detta...
Läs kommentarer innan du kommenterar.
Antar att du inte har några källor på det där?[/quote]
Nej jag tog det ur tomma intet, jag skriver ju att om han följt nyheterna så hade han vetat det.
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Jo det är nödvändigt för då slipper vi helt onödiga kommentarer som din! Helt meningslöst när 90% av kommentarerna inte har något sammanhang eller skriver exakt samma sak som de andra redan gjort!
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Ja det är ju fasen straffbart, spelet har funnits ute c 1,5 månad och så släpper man ett kart/vapen paket som kostar????? DICE vakna ni tappar så mycket goodwill rykte varje dag, ställ upp lite till dom som köpt erat spel o lirat det med 2-3 krascher per 2timmar, o ficklampa som lyser som solen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KLANTAR