EA stänger ner onlineservrar
18 Electronic Arts-spel förlorar onlinestödet, däribland Battlefield 2: Modern Combat, Army of Two och NHL 10.
#electronic-arts, #battlefield-2-modern-combat, #nhl-10
För Army OF Two, så det går inte spela online co-op med en polare längre?
Edit:
Menade efter nedsläckningen.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Fan va ni skräms, trodde BF2 PC skulle släckas ner
Ja, fy. Blev rädd jag med. Kommer ju nya versioner av både Forgotten Hope 2 och Project Reality på fredag!
Samma här, blev fan arg först.
åherregud vilken hjärtattack man fick D:
Jag, som många andra blev lite lagom skrämda av nyhetsrubriken. Blev ju en suck av lättnad, när det "bara" rörde sig om Modern Combat varianten.
Inte för att jag spelar BF2 särskilt mycket längre, men det är kul att hoppa in lite då och då. Och så verkar Project Reality lite halvt intressant att testa, när det kommer på Fredag.
Life's a giant party, and I'm not invited...
Och så verkar Project Reality lite halvt intressant att testa, när det kommer på Fredag.
Kommer på fredag? Det har väl funnits ett bra tag? Eller kommer det en uppdatering på fredag? Fortfarande inget skäl till att vänta, spela nu!;)
Jo jag vet att modden funnits ett tag. Det var uppdateringen jag menade. Tänkte jag kör nyinstallation på både spelet och modden när väl nya versionen släpps
Life's a giant party, and I'm not invited...
"stänger ner onlineservrarna för 18 av företagets titlar under augusti och oktober."
Stängs de ner helt för alltid och stängandet i sig händer under de två månaderna?
Eller stängs de 18 spelen bara ner i två månader och sen startas de upp igen?
Svårt att veta när man läser texten...
Need for Speed Most Wanted! Neeeeeeeeeej!