The Old Republic kan dröja till 2012
Målet är premiär i år, men inget är spikat än, säger Electronic Arts.
#star-wars-the-old-republic, #ea, #bioware
NEEEEEEEEEEJ! Det får inte vara sant.
Vad fanken skall man spela istället? Alla andra MMO:s är crapfantasy, och det släpps inga vettiga solospel på rätt sida om sommaren.
Uselt första (spel)halvår 2011.
What about Little bigplanet 2, Killzone 3, Crysis 2, Portal 2, L.A. Noire, The witcher 2 och Duke nukem forever. Detta tror jag är en stor del av de riktigt bra titlarna just under detta halvåret.
Vad fanken skall man spela istället? Alla andra MMO:s är crapfantasy, och det släpps inga vettiga solospel på rätt sida om sommaren.
What about Little bigplanet 2, Killzone 3, Crysis 2, Portal 2, L.A. Noire, The witcher 2 och Duke nukem forever. Detta tror jag är en stor del av de riktigt bra titlarna just under detta halvåret.
Skräp eller ointressanta allihopa.
Skyrim, Mass Effect 3, Battlefield 3, Deus Ex 3, Rage och Saints Row 3 är årets (2012 för Mass Effect 3) släpp (efter the Old Republic) och dom känns lååångt bort just nu
Skippy R.I.P. 17/7 2006
Låter bra, får vi förhoppningsvis ett väl slipat spel
Ellerhur. Bomma lanseringsdatumet med nästan ett helt år. Låter proffisigt ellerhur. Man skulle nästan kunna tro att de vet vad de håller på med. Det är ändå inga amatörer vi pratar om, de har gjort lite grejer förut.
Vi lever under en konstant förändring och MMO hur försenade de än blir så är de aldrig finslipade. Detta är Biowares första (MMO) och vi skulle kunna ge de 3 år till och ändå inte se en slipat spel.
Skräp eller ointressanta allihopa.
Skyrim, Mass Effect 3, Battlefield 3, Deus Ex 3, Rage och Saints Row 3 är årets (2012 för Mass Effect 3) släpp (efter the Old Republic) och dom känns lååångt bort just nu
Okej förstår. Enligt mig är det väldigt konstigt att alla de titlarna är ointressanta eller bara skräp. Men jaja det är min åsikt.
Låter bra, får vi förhoppningsvis ett väl slipat spel
Ellerhur. Bomma lanseringsdatumet med nästan ett helt år. Låter proffisigt ellerhur. Man skulle nästan kunna tro att de vet vad de håller på med. Det är ändå inga amatörer vi pratar om, de har gjort lite grejer förut.
Vi lever under en konstant förändring och MMO hur försenade de än blir så är de aldrig finslipade. Detta är Biowares första (MMO) och vi skulle kunna ge de 3 år till och ändå inte se en slipat spel.
Men nu är det EA som är utgivaren och de har en tendens till att forcera ut titlar och sätta deadlines som utvecklarna inte kan hålla, Warhammer Online är ett bra exempel på ett MMo som släpptes i en beta version. Bioware är ett större företag än vad Mythic är och har mer tyngd bakom sina ord. De har lyckats övertala EA att förskjuta släppdatumet, vilket förhoppningsvis leder till ett mer väl slipat spel. Att det kommer finnas buggar är något man får leva med, men hellre ett färdigt spel med buggar än ett ofärdigt spel med massa buggar.