Alla 1031 bilarna i Gran Turismo 5
En finlandsfärja går framåt. En riskokare står och rostar på parkeringen medan plasten spricker.:up:
Hur får du ihop rostar och plasten spricker upp? Jag har aldrig sett plast rosta. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte sett speciellt många japanare som rostar i jämförelse med tex böndernas första val vad det gäller bil traktor..förlåt Volvo heter det ju.
Fördelarna med japansk bil är att dom är billiga, och trots små motorer så är dom otroligt pigga och ligger bra på vägen. Iaf om man ser till honda. Och det är dessutom sugmotor på de flesta modeller !
- Wiiga -
En finlandsfärja går framåt. En riskokare står och rostar på parkeringen medan plasten spricker.:up:
Hur får du ihop rostar och plasten spricker upp? Jag har aldrig sett plast rosta. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte sett speciellt många japanare som rostar i jämförelse med tex böndernas första val vad det gäller bil traktor..förlåt Volvo heter det ju.
Fördelarna med japansk bil är att dom är billiga, och trots små motorer så är dom otroligt pigga och ligger bra på vägen. Iaf om man ser till honda. Och det är dessutom sugmotor på de flesta modeller !
Han sa ju inte att plast rostar? Utan att just plast spricker.
"som rostar i jämförelse med tex böndernas första val vad det gäller bil traktor..förlåt Volvo heter det ju. "
Redan här blir du oseriös. Om man jämför japanarna från den tiden som du menar bönderna kör (740/940) så står sig Volvo bra mycket bättre än de tidiga japanarna vi fick in.
De fick ju inte dåligt rykte för att de var bra heller?
Resterat av ditt inlägg tyder ju på att du gillar Japanska bilar och troligtvis inte är opartisk gällandes denna fråga.
OnT:
Håller med om att det är tråkigt att det finns så många versioner av samma bilar. Hade även själv hoppas på fler standardbilar. Blir köp ändå.
Är det bara jag som är en analfabet men var sjutton är Porsche???
RUF är ett tyskt företag som specialtillverkar Porsche-modeller. Eftersom RUF är ett eget bilmärke dyker det ganska ofta upp RUF:ar i bilspel där de av olika orsaker inte lyckats få en licens från Porsche
Kvantitet eller kvalitet?
Visst roligt med många bilar, men samtidigt är det ju inte många som är Premium jämfört med Standard.
Nä, vi får väl la se. GT5 blir väl kung under ett par månader, sedan kommer ett nytt Forza och sen tar det 5år till innan GT6 ens i närheten att bli färdigt.
Han sa ju inte att plast rostar? Utan att just plast spricker.
"som rostar i jämförelse med tex böndernas första val vad det gäller bil traktor..förlåt Volvo heter det ju. "
Redan här blir du oseriös. Om man jämför japanarna från den tiden som du menar bönderna kör (740/940) så står sig Volvo bra mycket bättre än de tidiga japanarna vi fick in.
De fick ju inte dåligt rykte för att de var bra heller?
Resterat av ditt inlägg tyder ju på att du gillar Japanska bilar och troligtvis inte är opartisk gällandes denna fråga.
OnT:
Håller med om att det är tråkigt att det finns så många versioner av samma bilar. Hade även själv hoppas på fler standardbilar. Blir köp ändå.
Självklart gillar jag japanska bilar, men jag har inget emot andra märken heller. Saab är tex en jävligt bra bil, lite dyr. Men man får iaf vad man betalar för till skillnad från tex Volvo. Och där får man en gratis gubb stämpel också.
- Wiiga -
Asså jag fattar inte, de kan ta med en Volvo 240 Kombi, men inte en Volvo 242 turbo eller 242 Grupp-A racingbil. Dåligt
Kan ju va så att du kan trimma den med nya delar, sätta i turbo och så. Då har du din 240 turbo Kanske rent av en b21 motor finns som utbytes