Soldatklassen i Team Fortress 2 filmad
åååh akn inte vänta, fick Black Box till mitt graffekort så de e bara o börja lira direkt på releasen. Shiiit känns som detta kommer vara nästa "nöta-online-fps".
Samma här, bästa spelet jag nånsin fått tillsammans med ett grafikkort.. Brukar ju alltid vara massa gamla spel som följer med typ, F.E.A.R.
Yup, fick "The Black Box" tillsammans mitt nya Sapphire HD2900XT.
Det ser iaf ut att bli en fin spelhöst. 8)
hahah vilket as skönt lir det blir! säkert köp! Finns det att förboka?
kul trailer men jag vill gärna se lite ingame videos också.
det här spelet verkar annars bli kul
Hoppas det är gibbs i spelet som det var i trailern :heart:
Hahaha.. Fan så bra
men finns Black Box? Den slängdes väl bort för att enbart ha Orange Box.
The Black Box kommer att innehålla Half-Life 2: Episode Two, Portal och Team Fortress 2 medan The Orange Box som kommer både till PC, Xbox360 och PS3 kommer att innehålla samma spel som The Black Box plus Half-Life 2 (originalet) och Half-Life 2: Episode One.
Text does not represent Mozart's life.
Haha ser soft ut, ganska coolt att de vågar göra så att det ser ut som att det är tecknat/animerat som en barnfilm
Öhm;
The Simpsons
Family Guy
King Of The Hill
XIII
osv.
?
Nu påstod han väl inte att de var de första och enda som gjorde en animerad film/spel med vuxet innehåll? Förstår inte riktigt varför du drar upp andra exempel på animerad film/spel.. Jag tycker förövrigt att det är coolt att detta spelet använder sig av de klassiska cartoon-rörelsemönstren. Lite oldschool över det hela.
Hahaha.. Fan så bra
men finns Black Box? Den slängdes väl bort för att enbart ha Orange Box.
The Black Box kommer att innehålla Half-Life 2: Episode Two, Portal och Team Fortress 2 medan The Orange Box som kommer både till PC, Xbox360 och PS3 kommer att innehålla samma spel som The Black Box plus Half-Life 2 (originalet) och Half-Life 2: Episode One.
http://arstechnica.com/journals/thumbs.ars/2007/05/21/valve-c...
Såg det oxå...
Text does not represent Mozart's life.
Givet köp! :crazy:
Såg det oxå...
Vi som redan har en black box då? Vi som fick de till 2900XT korten Får fanemig hoppas att keyn funkar
I'm the best around...
Bara inte counterstrike-hjonen kommer släpandes in i teamfortress-scenen med sina JÄVLA PATETISKA "ownzh0rd!11one", "wtf!!", "n1!!!!1" och värst av allt... "LOL!!!"... HOPPAS HOPPAS det har samma finess och krav på hjärna/teamplay som tf1, annars kan detta bli ruggigt trist...
EDIT: Men vadfan! Det går säkert att modda bort icke önskvärt fortress-stuk, vilket de gamla uvarna som väntat på detta sedan slutet av 90-talet lär göra.
Precis min tanke. Här har jag väntat sen.. Ehm.. 97? Och så lär det komma en massa hormonstinna snorungar som inte kan stava för fem öre och förstör mitt spel. Man blir nästan lite ledsen i ögat.
På tal om inget alls: Jäkla synd att dom plockat bort conc. :/