Bethesda anordnar Fallout 3-tävling
"Error in the query" är allt jag får när jag försöker skicka in mitt förslag. =(
Läst detta?
"All submissions must be submitted via the official Contest page and received during the Contest Period, and must be in English. Entries must be submitted in jpg, gif, or png format only. Maximum size: 90 kb. Maximum dimensions: 100 pixels x 100 pixels. Submit your entry using the official entry form found upon acceptance of these Official Rules (see bottom of page) . No other method of entry will be accepted."
I övrigt: VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Vad är en vaultboy för nåt? känner jag inte till
vet fortförande inte riktigt vad de menar
Fallout maskoten, Pipboy, gubben-som-visas-i-alla-perk-bilder-i-alla-fallout-spel. Eller ännu enklare, en bild som innehåller Mr Bears postade person.
ja justdet ... pipboy heter han ju .. inte VAULT BOY
Ett omen att Bethesda inte vet vad de gör?
Nej, det är vault boy. Get your facts straight, innan ni börjar komma med en massa dumma kommentarer. Läs detta.
Nej, det är vault boy. Get your facts straight, innan ni börjar komma med en massa dumma kommentarer. Läs detta.
erkänner mig övertygad då är det mer ett under att B-soft fått det rätt då ...
När jag spelade igenom spelen så brydde jag mig inte om vad karaktären hette eftersom jag levde mig in i spelet. Namnet var förlorat efter kärnvapenkriget tänkte jag.
När jag refererar till skämt med denna karaktär irl så säger jag dock både pip och vaultboy ibland. Alla vet vad jag menar...alltid.
Ooooh the drama!
Fallout maskoten, Pipboy, gubben-som-visas-i-alla-perk-bilder-i-alla-fallout-spel. Eller ännu enklare, en bild som innehåller Mr Bears postade person.
Ett omen att Bethesda inte vet vad de gör?
Var mest på skämt än bash, men du har rätt.