Playstation 3-försäljningen fördubblad
Det är alltid kul att en konsol säljer bra. Men personligen har jag ingen förvald kärlek till någon av konsolerna. En konsol är inte bättre än spelen som släpps till den.
Desto mer som säljs av varje konsol, ger mer konkurrens, vilket innebär (förhoppningsvis) bättre spel och lägre priser på hårdvaran.
Så stöd oss själva; Köp alla konsoler!
Hehe där ser man, fick hem min igår, tillsammans med GTA IV, underbar konsol. Fick dock leta i flera butiker för att hitta en, oftast slutsåld.
Det som slår mig är hur tyst den är (40 GB versionen), låter som min bärbara med full fläkt på, 360:n låter som en hårfön i jämförelse.:heart:
How can we win when fools can be kings?
Jag vill ha ett ps3!!
Ett? Vem hade du i svenska
Playstation är ett engelskt ord och jag anser därmed att det inte finns något korrekt ord framför, en eller ett. Samma sak med en/ett quest i spel som wow (där jag ofta stöter på det).
Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.
Jag vill ha ett ps3!!
Playstation är ett engelskt ord och jag anser därmed att det inte finns något korrekt ord framför, en eller ett. Samma sak med en/ett quest i spel som wow (där jag ofta stöter på det).
Det handlar om vilken alternativ benämning för "Playstation 3" man syftar på: konsolen, maskinen, tv-spelet... Skulle tro att "konsolen" är vanligast, därför känns det åtminstone för mig mest naturligt att använda "den". Men som någon sa tidigare: det är en smaksak. Svengelska är svårt ibland...
hoppas jag med, längtar till far cry2 och mirrors edge
Jag vill ha ett ps3!!
Det handlar om vilken alternativ benämning för "Playstation 3" man syftar på: konsolen, maskinen, tv-spelet... Skulle tro att "konsolen" är vanligast, därför känns det åtminstone för mig mest naturligt att använda "den". Men som någon sa tidigare: det är en smaksak. Svengelska är svårt ibland...
Bästa benämningen för ps3an är nog "Stor blank konvex låda" ;P
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Hehe där ser man, fick hem min igår, tillsammans med GTA IV, underbar konsol. Fick dock leta i flera butiker för att hitta en, oftast slutsåld.
Det som slår mig är hur tyst den är (40 GB versionen), låter som min bärbara med full fläkt på, 360:n låter som en hårfön i jämförelse.:heart:
Taskig timeing att köpa den nu. Ny version är ju på väg...
Det är alltid kul att en konsol säljer bra. Men personligen har jag ingen förvald kärlek till någon av konsolerna. En konsol är inte bättre än spelen som släpps till den.
Precis, varken 360, Wii eller PS3 har något spelutbud som får mig att rusa till någon av dem.
Men troligtvis så kommer jag köpa en Wii och PS3 någongång. Hoppas bara att PS3 får tillbaka sin PS2-kompabilitet när försäljningen av PS2 har sjunkit, då min PS2 är döende och har ~40 spel till den.
För övrigt så säger jag och alla mina polare en Playstation, 360, Wii osv.
Taskig timeing att köpa den nu. Ny version är ju på väg...
Man kan vänta och vänta, det kommer alltid nya modeller, någon gång måste man slå till.
Den nya kommer väl i september, orka vänta.
Om jag läst rätt så det ända som skiljer är 80 GB i stället för 40 GB samt en DualShock kontroller. Dualshock bryr jag mig iof inte så mycket om. Dock så lär jag köpa en eftersom jag behöver en till kontroller. Och angånde lagringen så streamar jag allt från min HTPC med 1.5 TB lagringsutrymme.
How can we win when fools can be kings?
Jag skulle vilja se hur PS3 och 360 säljer i jämnförelse med Wii.
Härligt, men det blir nog aldrig ett ps3 för min del. Är nöjd med min 360 även fast den är högljud. Älskar handkontrollen, kan inte släppa den o ta tag i den gammla PS-handkontrollen. Saknar dock MGS.
ett tips till dig är att köpa en tredjeparts kontroll ala Logitech som har hög kvalité och deras handkontroller är större och påminner mer om xboxens handkontroll.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Härligt, men det blir nog aldrig ett ps3 för min del. Är nöjd med min 360 även fast den är högljud. Älskar handkontrollen, kan inte släppa den o ta tag i den gammla PS-handkontrollen. Saknar dock MGS.
ett tips till dig är att köpa en tredjeparts kontroll ala Logitech som har hög kvalité och deras handkontroller är större och påminner mer om xboxens handkontroll.
Tackar för tipset, men jag är nöjd ändå:up:
Nästa konsol blir nästa "generations" konsol.:D