Stargate Worlds filmat
Ser mycket bättre ut än jag kunnat tänka mig!
Tog o kollade upp det och tappade intresset direkt, lät nästan som vilket annat MMORPG som helst fast i Stargate tema. 2 sidor som är fiender, stora raids för att döda dom stora elakaste sakern. Hmm... vänta ett tag nu, gjorde vi inte det där i nästan vartenda MMORPG som kommit den senaste tiden? Vad gör Stargate Worlds speciellt?
Yeeeeey. Det var snyggare än jag kunde hoppas faktiskt, mycket snyggare. Som sagt så måste det bli nått väldigt speciellt för att det ska lyckas, men sen så känns inte som att det finns SÅ många SG-fans där ute som skulle kunna göra detta till ett välbemannat spel. Men testas ska det.
Jaja, det såg ju i alla fall mycket mer varierat ut än tv-serierna där samma skog i Canada får föreställa alla de olika världarna som dem reser till.
Nu är det väl ingen risk eftersom det är ett rollspel, men hade man fått spela som MacGyver - f'låt Jack O'Neill menar jag - så hade det ju varit ett givet köp.
Va har ingen sagt det än???
Då får väl jag göra det själv då.
Det här kommer krossa WoW!!!! Stargåte worlds here i come!
vadå serien suger? den e ju typ världens bästa serie...ajja man får väll tycka som man vill
Det har potential att bli något bra hela grejen med att kunna ta en portal till helt olika världar det är ju nått speciellt med det och har man sett någorlunda på serierna så har dom ju mycket att ta ifrån men när man kollar på trailers så ser det ganska stelt ut.
Omgivningarna ser snygga ut men om gameplayet suger så är det ju skitsamma, hoppas på liret men tror att de kommer floppa tyvärr.