Tom Clancy's H.A.W.X. 2
Tom Clancy blev en gång i tiden känd för sina böcker men idag är det många som istället förknippar honom med Ubisofts spel som bär hans namn. Hawx 2 svärtar inte ner det.
#tom-clancys-hawx, #ubisoft, #tom-clancys-hawx-2, #call-of-duty-4-modern-warfare, #battlefield-bad-company-2
Verkar lovande. Hade dock helt glömt bort att detta spel var på väg
Tips: Förhandsbokar man H.A.W.X. 2 på CDON On Demand (digital download) så får man blazing angels på köpet. Länk till On Demand
Hatade att man var tvungen att gå in i "crap-mode" för att kunna göra all avancerad flygning så jag köpte inte skiten.. köpte däremot en joystick för 600! Men det gjorde inte så mkt då jag spelar mycket Desert Combat:)
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Det här spelet är så urbota dåligt att det inte ens förtjänar att recenseras!
1. Man kan inte importera data från Hawx 1, alltså måste man göra om skiten som man gjorde i skitspel nr1
2. A.I är som bortblåst vilket resulterar i att man bara flyger i cirklar i hopp om att FI skall tröttna och göra en miss
3. Grafiken är inget märkvärdig och det märks att X360 hårdvaran sjunger på sista versen, dags för MS att släppa X720 eller klappa ihop butiken
4. Storyn är värre an MW2, Ghost recon, BFBC 1- 2
samt POSTAL 2 ihop, RENA DYNGAN
5. Går förvisso att samla poäng för att låsa upp flygplan, skins, vapen och annat skit.
en klar 1 eller kanske 2a i min bok
Och vad begär man för sådant här CRAP!
599 kr
Hahaha GTFOH!
Hade Ubi varit smarta så skulle man införlivat handlingen med ghost recon serien, framförallt i multiplayer, det hade varit coolt
Men nepp, gör en klar försämring utav vad nr 1 va, paketera och lura köparna, det är en fiiin strategi!
Denon / Pioneer