Fem Mafia II-plåtar
lite överbloomigt, men annars jävla fint.. vill stoppa bilarna i munnen
GTA krossar Mafia vilken dag som helst.
knappast, men GTA IV kommer vara en värdig motståndare.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
helt olika spel.
mafia är mer inriktat på realism än vad gta nånsin har gjort. och den svåra styrning på bilarna speglade det rätt bra. racingbanan var svår första gången jag körde den. andra gången jag starta upp spelet var det mycket lättare.. kanske för att man var beredd på att det skulle vara svårt.
får nog säga att jag gillade gta under en längre tid än mafia. men när jag körde mafia var det nog snäppet bättre ändå.
helt olika spel.
mafia är mer inriktat på realism än vad gta nånsin har gjort. och den svåra styrning på bilarna speglade det rätt bra. racingbanan var svår första gången jag körde den. andra gången jag starta upp spelet var det mycket lättare.. kanske för att man var beredd på att det skulle vara svårt.
får nog säga att jag gillade gta under en längre tid än mafia. men när jag körde mafia var det nog snäppet bättre ändå.
Eller så var det för att du hade patchat till 1.1
Mafia 1 är bättre än alla GTA hitils
lite överbloomigt, men annars jävla fint.. vill stoppa bilarna i munnen
Här! Dessa har en garanterat bättre eftersmak.
Men man blir bra sugen på att slicka lite på dom.
Om det bara bli hälften så bra som första Mafia så blir jag nöjd, höhö ;>
Amen!
racingbanan var svår första gången jag körde den. andra gången jag starta upp spelet var det mycket lättare..
Eller så var det för att du hade patchat till 1.1
Tyckte det var rätt kul att de sänkte svårighetsgraden på racingbanan i patchen, hade suttit och slitit mitt hår på den banan i många timmar innan jag klarade den och sen några dagar senare så släppte de patchen, var inte helt nöjd då
/ LordDaimos
Om man nu måste jämföra GTA med Mafia så tycker jag att GTA är ett mycket bättre snadlådespel medan Mafia hade en sjukt bra story som dessutom var rolig att spela igenom. Tröttnade dock på Mafia efter att ha spelat igenom storyn ett par ggr.
Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.
Som raggare är det endast bilarna som lockar