Testa Resident Evil 5
ska bli skoj att testa då det kommer till ps3 - dock är jag osäker på ifall det blir ett köp, då det inte riktigt känns som Resident Evil.... zombieserna är ju helt fubar...
Lirat igenom det nu.
Tycker ärligt att dom slaktat RE serien totalt hehe.
Verkar trots detta vara ett riktigt coolt actionspel, snyggt och säkert guld att spela på co-op.
Givet köp, men verkar sakna djupet och den där creepy känslan man fick i 4an när man smyger omkring i skogen och i slottet m.m.
Som gammalt fan av RE serien som lirat igenom alla spel massvis med gånger måste jag säga att jag var besviken på att fyran gick i en annan riktning.
Det var trots det tveklöst ett grymt bra och kul spel.
Personligen är jag lite besviken på att man tagit 5:an ännu mer i action riktningen, men visst verkar det lovande.
testade det för ett tag sedan...lite Army of Two...lite Dead Rising och mycket lite resident evil...
ska bli kul att testa co-op iof...tar det senare. SP var inget vidare iaf, tjejen man har med sig är i vägen och snor allt från en...
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Någon som vet om detta är samma demo som japan-demot?
Biter av ett finger varje dag som går för att jag inte har spelat RE4 än som sägs vara en av spelhistoriens bästa spel.
Haha, vem sa det? Tomten?
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Biter av ett finger varje dag som går för att jag inte har spelat RE4 än som sägs vara en av spelhistoriens bästa spel.
Haha, vem sa det? Tomten?
Tja... Enligt Gamerankings så ligger Resident Evil 4 på 11e plats när det gäller alla spel som någonsin släppts.
Och både bästa spel till Gamecube och Playstation 2.
Får ta o tanka hem RE5-demot. Nästan glömt bort att det kom idag.
Hahaha! Sikka petitesser ni har! Själv har jag varken spelat någon demo. Jag har bara sett trailers och intervjuer och imorse så bokade jag re5 från min favoritsida och en till dualshock 3 dosa!
Mouahahhaa!
Gillar du RE4 så kommer du gilla detta eftersom det är RE4 i ny förpackning, gillar man därimot horror-survival med tidigare resident evil titlar och silenthill, så är detta inget för dig.
Gillar du RE4 så kommer du gilla detta eftersom det är RE4 i ny förpackning, gillar man därimot horror-survival med tidigare resident evil titlar och silenthill, så är detta inget för dig.
om man gillar resident evil serien har man inget val än att köpa det endå, blir så för mig i alla fall
4an var en stor besvikelse för mig, 5an lär nog bli det också, enbart att hela poängen med resident evil är bortblåst och istället fått ett action spel utan riktiga zombies och ingen horror
men självklart blir det endå ett garranterat köp,
är man ett galet resident evil freak så är man!
faaaaaaaaan, jag har ingen Hårddisk till boxen
faaaaaaaaan, jag har ingen Hårddisk till boxen
Offtopic:
1300 spänn för 120 gig?. Kan ju undra varför M$ behöver sparka 5000 man med den prissättningen.
XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine