Sätt DITT betyg på Ghost of Yōtei
Undrar om någon gillar att köra sådana mini-spel mer än en gång? Aldrig förstått charmen med dem och skippar alltid själv, coolt en gång men störande flera.
En del tycker säkert att det ger inlevelse. Men jag skippar också. Var kul ett par gånger.
PSN: Oakborn86
Spelet är helt ok men jag har fastnat framför Hades 2. Och även Silksong får vänta(fastnat på boss direkt efter det blåsiga område). Köpte också Battlefield 6 och AbsOlum som också är väldigt trevliga spel. Så jag kan absolut inte klaga. Utan jag måste säga var finns tiden utan spel?
Jag begriper inte ett yota av hypen! För mig känns spelet som ett Witcher 3 i ny skrud. Är man ute efter något ”samurajigt” skulle jag rekommendera Sekiro.
Witcher 3 blev bekant som utnämnt till årets spel. Men nej, det är inte på den nivån men det är tillräckligt bra för vara värt priset det kostar.
Det är lite samma i Yotei men jag upplever det som att det var mindre av både fåglar och rävar, tycker du att dom är distraherande så går det dessutom att plocka bort dom helt från spelet i inställningsmenyn.
Väljer man att hoppa över sidouppdragen och mest gå efter storyn så tycker jag inte det är särskilt repetitivt men tröttnade du på Tsushima så är nog risken stor att du tröttnar på Yotei också.
Tackar för det utförliga svaret 😁
3/5 än så länge. Har bara kört 6 timmar iof. Bra spel, men dom kunde varit lite modigare med att urskilja det visuellt från Tsushima tycker jag. Känns som mer av samma. Sen om det är dåligt är en annan femma.
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!