April-släpp för Clair Obscur: Expedition 33

Robot
April-släpp för Clair Obscur: Expedition 33

Tur och ordning i "la belle époque".

#clair-obscur-expedition-33

Tyckte det såg rätt intressant ut, något som FZ kommer recensera?

signatur

00:00:02:42

Medlem

Utan tvekan det 2025-släpp jag ser fram emot mest - spelmekaniken, designspråket, röstskådespelarna, musiken... hoppas verkligen att de får det här i mål.

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Oväntat intressant. Fick gamla FF vibbar

signatur

K9
:.:

Medlem

Första spelet på flera år som jag faktiskt är hypad för, det händer inte ofta numera. Hoppas verkligen det levererar.

FM-guru
F.d. Sisyr

Det här tycker jag ser jättespännande ut. Bara att hoppas så även är fallet vid släpp.

Ambassadör
Xbox

Ser väldigt bra ut detta, riktigt trevlig design på karaktärer och det är väldigt tilltalande stil överlag. Högt på min lista för i år helt klart.

signatur

Jump in.

Medlem

Redan inlagt i wishlist sen tidigare, ser fram emot detta spel, hoppas det blir lika bra som det ser ut att vara

Medlem

Riktigt taggad på detta, känns som ett klassiskt hederligt JRPG som man saknat på senaste år

Testpilot

Det här tyckte jag såg intressant ut. Över förväntan. Hade ingen koll på det innan.

Medlem

Ser helt fantastiskt ut. Hoppas som övriga att de får till story/gameplay.

Medlem

Jag tycker det är en av de mer spännande spelen 2025. Ska bli verkligen intressant att utforska den världen. Och sen battle systemet ser hur coolt ut somhelst.

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

1
Skriv svar