Tony Hawk jobbar på något med Activision
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Tony Hawk Old Skater.
360 nosegrab med amerikansk permobil.
Jag skulle vilja att dom släppte Underground. Gillade konceptet att man försökte bli nästa stora namn och har för mig att storyn var helt ok.
Tror de spelen är mer populära än 3+4 faktiskt.
Yes, ett Tony Hawk: UnderGround skulle sitta snüggt. En remake så att säga. Hade riktigt skoj back inte day.
TH: American WasteLand eller vad de hette va också roligt..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Spelade Thps3 så mycket att jag trodde jag va "the ace of spades"... Aldrig varit en hardcore skate fan. Men har alltid respekterat kulturen och uppskattat färdigheterna. Thps3 sög verkligen in en. Det var bara roligt helt enkelt. Hoppas det blir en remaster. Mitt exemplar har inte spelats på länge för det krånglar lite med win 11