Saber och Focus uttalar sig om att WH40K: Space Marine 2 har läckt

Robot
Saber och Focus uttalar sig om att WH40K: Space Marine 2 har läckt

Är besvikna över att överraskningar de hållit hemliga har avslöjats.

#Saber, #Warhammer-40000-space-marine-2, #nyhetstips


Medlem

Ruskigt ruttet. Hoppas de hittar och straffar förövaren.

Medlem

Var råkar man stöta på såna här läckor? Jag hänger här på FZ, Youtube och tittar en del på Instagram och Tiktok och har i princip aldrig stött på något läckt material.
Måste man aktivt leta upp det eller brukar ni andra stöta på sånt här?
Söker man aktivt upp det får man ju skylla sig själv om man får något spoilat.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Var råkar man stöta på såna här läckor? Jag hänger här på FZ, Youtube och tittar en del på Instagram och Tiktok och har i princip aldrig stött på något läckt material.
Måste man aktivt leta upp det eller brukar ni andra stöta på sånt här?
Söker man aktivt upp det får man ju skylla sig själv om man får något spoilat.

Har fått en hel del spoilat bara av thumbnails/videonamn på youtube under åren, många gånger av kanaler som jag inte följer heller. Ibland gäller det säkert bara att ha otur också. x)

Medlem
Skrivet av justhitx:

Har fått en hel del spoilat bara av thumbnails/videonamn på youtube under åren, många gånger av kanaler som jag inte följer heller. Ibland gäller det säkert bara att ha otur också. x)

Ja jag vet att jag också fick lite spoilat i en YT video om Last of Us 2 men jag stängde av videon när det började visas. Men annars när det pratas om läckor låter det ju som att typ alla kommer att råka ut för dom om man inte är försiktig.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Var råkar man stöta på såna här läckor? Jag hänger här på FZ, Youtube och tittar en del på Instagram och Tiktok och har i princip aldrig stött på något läckt material.
Måste man aktivt leta upp det eller brukar ni andra stöta på sånt här?
Söker man aktivt upp det får man ju skylla sig själv om man får något spoilat.

Reddit och discord
Brukar tas bort rätt snabbt om det är officiella kanaler men hänger man på inofficiella så finns det massa läckt material för spelen

Medlem
Skrivet av Karmak:

Reddit och discord
Brukar tas bort rätt snabbt om det är officiella kanaler men hänger man på inofficiella så finns det massa läckt material för spelen

Ok. Jag spenderar väldigt lite tid på båda så det är nog därför jag har klarat mig så bra från spoilers


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Har sett en del, läckan är spelbar ifrån start till slut och inkluderar även filer för att hosta dedikerade servrar för coop mm. riktigt tråkigt, men jag tror att den mängden folk som är villiga att ladda ned denna läckan är troligtvis folk som redan tagit beslutet att köpa det vid release.

Sven svensson kommer inte ladda ned ett ofärdigt spel och ta sig igenom alla placeholders och konstiga sätt att starta spelet, är nog entusiaster som gör det och dom köper det ändå.

Är dock mer intressant att få reda på ifall detta kan påverka potentiella DRM skydd vid full release, skulle vara tråkigt ifall detta visade för mycket hur korven är gjord och dom måste försena igen för att bygga nytt skydd.

Medlem

Synd att folk ska hålla på att ställa till oreda. Hoppas dom får det straff dom förtjänar.

1
Skriv svar