LĂ€gga till tel nr fungerar nu 😃 Jipppiii!!

Medlem
LĂ€gga till tel nr fungerar nu 😃 Jipppiii!!

Nu helt plötsligt kunde jag lÀgga till mitt tel nr i mitt Microsoft konto your info sidan.

I min förra blogg skrev jag om att det inte gick alls att lÀgga till mitt tel nr i your info sidan, vilket man var tvungen att göra för att kunna anvÀnda sina rewards poÀng.
Men nu gick det att lĂ€gga till telefon numret👍

Det kan vara flera andra som haft lika problem som jag och de kanske har meddelat till Microsoft support och nĂ„gon kanske fick tag i en mĂ€nniska istĂ€llet för den förvirrade AI som jag verkade kommunicera med😂 SĂ„ dĂ„ kollade sĂ€kert Microsoft upp detta problem och fixade det❀

Jag har uppĂ„t 800 kr i rewards poĂ€ng som jag kan nu lösa in till presentkort tack vare problemet Ă€r fixatđŸ„°

Redaktör
Ponny

SĂ„ ja! HĂ€rligt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

SĂ„ ja! HĂ€rligt.

Hade du problem med detta ocksÄ?

Medlem

Skönt att det löste sig.

Skrivet av Guld:

Hade du problem med detta ocksÄ?

Han kanske hade problem med alla trÄdar om det...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Skönt att det löste sig.

Han kanske hade problem med alla trÄdar om det...

Va? Vad menar du? Problem med alla trÄdar om det?

Medlem
Skrivet av Guld:

Hade du problem med detta ocksÄ?

Nej du missförstod Fredriks Erikssons svar.

Fredrik hade inte samma problem som du. Utan nĂ€r Fredrik skrev ”SĂ„ ja. HĂ€rligt” sĂ„ gratulerande han dej.

Grattis till att du löst problemet!

GÄr det bra om jag frÄgar dej en nyfiken frÄga? Vilka spel Àr du sugen pÄ att köpa för dina 800 kr i presentkort? Eller tÀnker du anvÀnda presentkortet till att köpa ett Xbox Game Pass?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsĂ€ttning]

Redaktör
Ponny
Skrivet av Hanzo:

Nej du missförstod Fredriks Erikssons svar.

Fredrik hade inte samma problem som du. Utan nĂ€r Fredrik skrev ”SĂ„ ja. HĂ€rligt” sĂ„ gratulerande han dej.

Grattis till att du löst problemet!

GÄr det bra om jag frÄgar dej en nyfiken frÄga? Vilka spel Àr du sugen pÄ att köpa för dina 800 kr i presentkort? Eller tÀnker du anvÀnda presentkortet till att köpa ett Xbox Game Pass?

Exakt detta! Förstod huvudvÀrken, och gladde mig Ät att det var löst.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Nej du missförstod Fredriks Erikssons svar.

Fredrik hade inte samma problem som du. Utan nĂ€r Fredrik skrev ”SĂ„ ja. HĂ€rligt” sĂ„ gratulerande han dej.

Grattis till att du löst problemet!

GÄr det bra om jag frÄgar dej en nyfiken frÄga? Vilka spel Àr du sugen pÄ att köpa för dina 800 kr i presentkort? Eller tÀnker du anvÀnda presentkortet till att köpa ett Xbox Game Pass?

Jag missförstod inte Fredrik. Jag förstod att han gratta mig att jag nu kunde lÀgga till mitt tel nr.
Jag bara undrade om han hade haft likadant problem att lÀgga till telefon numret.

Och det var inte jag som löste problemet utan det mÄste sÄklart varit Microsoft som fixade det.
För jag gjorde precis pÄ samma sÀtt nu att lÀgga till mitt tel nr ( Nu gick det att lÀgga till tel nr ) som nÀr jag försökte dÄ nÀr det inte gick att lÀgga till tel numret.
SÄ det var inte sÄ att jag inte fattade hur man skulle göra.

Jag ska köpa indika 249 kr och the invincible 299 kr för dessa 800 kr i presentkort.

Skrivet av Guld:

Jag missförstod inte Fredrik. Jag förstod att han gratta mig att jag nu kunde lÀgga till mitt tel nr.
Jag bara undrade om han hade haft likadant problem att lÀgga till telefon numret.

Och det var inte jag som löste problemet utan det mÄste sÄklart varit Microsoft som fixade det.
För jag gjorde precis pÄ samma sÀtt nu att lÀgga till mitt tel nr ( Nu gick det att lÀgga till tel nr ) som nÀr jag försökte dÄ nÀr det inte gick att lÀgga till tel numret.
SÄ det var inte sÄ att jag inte fattade hur man skulle göra.

Jag ska köpa indika 249 kr och the invincible 299 kr för dessa 800 kr i presentkort.

Om du fÄr nÄgra pengar över kan du köpa nÄgra schyssta retrolir! Finns det pÄ Xbox?

Medlem

HÀrligt! Kan varit att du försökte Àndra nummer för mÄnga gÄnger och behövde vÀnta en mÄnad.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

HÀrligt! Kan varit att du försökte Àndra nummer för mÄnga gÄnger och behövde vÀnta en mÄnad.

Nej jag Àndrade inte telefon nummer fram och tillbaka. Jag försökte med mitt egna tel nr varenda gÄng.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Om du fÄr nÄgra pengar över kan du köpa nÄgra schyssta retrolir! Finns det pÄ Xbox?

Ja i xbox store finns det massor med retro spel. Jag köper inte sÄ ofta retro spel. NÄn gÄng ibland. Det finnas nÄtt som heter Antstream arcade i xbox store som man betalar en gÄng 900 kr och dÄ fÄr man tillgÄng till gamla arcad spel och Àven gamla konsol spel Nes Snes Megadrive Lynx Gameboy Atari 2600 Amiga Comondore 64 plus till andra konsoler med jag glömt.
I en Àldre information stod det att antstream arcade har 2500 spel men nÀr jag googlade nu sÄ stod det 1300?
Ja men i alla fall sÄ fungerar det sÄ att man streamar nÀr man spelar, man kan inte ladda ner till hÄrddisk. Och det ska lÀggas till nya gamla retro spel med jÀmna mellanrum. Och det tas bort spel Àven ibland som Microsoft gör i gamepasset.

De fÄr inte ha Nintendos egna spel som mario eller zelda.

Skrivet av Guld:

Ja i xbox store finns det massor med retro spel. Jag köper inte sÄ ofta retro spel. NÄn gÄng ibland. Det finnas nÄtt som heter Antstream arcade i xbox store som man betalar en gÄng 900 kr och dÄ fÄr man tillgÄng till gamla arcad spel och Àven gamla konsol spel Nes Snes Megadrive Lynx Gameboy Atari 2600 Amiga Comondore 64 plus till andra konsoler med jag glömt.
I en Àldre information stod det att antstream arcade har 2500 spel men nÀr jag googlade nu sÄ stod det 1300?
Ja men i alla fall sÄ fungerar det sÄ att man streamar nÀr man spelar, man kan inte ladda ner till hÄrddisk. Och det ska lÀggas till nya gamla retro spel med jÀmna mellanrum. Och det tas bort spel Àven ibland som Microsoft gör i gamepasset.

De fÄr inte ha Nintendos egna spel som mario eller zelda.

Nice! Jag har inte haft en Xbox sen 360, men gött att det finns sÄ mycket att vÀlja pÄ.

Medlem
Skrivet av Guld:

Nej jag Àndrade inte telefon nummer fram och tillbaka. Jag försökte med mitt egna tel nr varenda gÄng.

"med mitt egna tel nr varenda gÄng." Precis det syftade pÄ.

1
Skriv svar