Xbox Game Pass - Juli 2024 - Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Juli 2024 - Part 1

Juli inleds så klart med fler spel till Xbox Game Pass! Den första omgången för månaden innehåller två spel som släpps direkt på Game Pass; co-op-spelet Flock och plattformaren Magical Delicacy. Utöver det så blir det peka-och-klicka-äventyr med The Case of the Golden Idol, snabb action med Neon White, ö-utforskning med Tchia, fightingspel med Nickelodeon All-Star Brawl 2, sportspel med Cricket 24 och så återvänder Journey to the Savage Planet till tjänsten.

Wartales finns nu också i en Xbox One-version för de som sitter kvar på den gamla generationen. Nya Perks för Ultimate-prenumeranter finns också att plocka hem med prylar till EA Sports FC 24, Warframe och The Elder Scrolls Online bland annat.

Förra månadens spel finns att kolla in här:
Xbox Game Pass - Juni 2024 - Part 1
Xbox Game Pass - Juni 2024 - Part 2

Nya titlar:

Journey to the Savage Planet (3 jul, konsol+PC+cloud)

Nickelodeon All-Star Brawl 2 (3 jul, konsol+PC+cloud)

Cricket 24 (9 jul, konsol+PC+cloud)

The Case of the Golden Idol (9 jul, konsol+PC+cloud)

Neon White (11 jul, konsol+PC+cloud)

Tchia (11 jul, Series X|S+PC+cloud)

Magical Delicacy (16 jul, konsol+PC+cloud)

Flock (16 jul, konsol+PC+cloud)

Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 15 juli: Coffee Talk Epsiode 2, Figment 2, Sins of a Solar Empire: Rebellion, TOEM, The Wandering Village.

Xbox Game Pass

#game-pass #xbox #pc #cloud-gaming #nyhetstips


signatur

Jump in.

Redaktör
Ponny

The Case of the Golden Idol har jag varit nyfiken på. Mycket surr kring det.


signatur

En Bamseponny av folket

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Fredrik Eriksson:

The Case of the Golden Idol har jag varit nyfiken på. Mycket surr kring det.

Mhm, fastnade för det också. Det ser intressant ut.


signatur

Jump in.

Medlem

The case of the golden idol. Vilket fantastiskt spel synd att man redan kört det. Rekommenderas varmt!!

Medlem

Sämsta månaden på länge.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Neon White och Tchia va väl det som såg kul ut för mig de andra va låååååångt ifrån min intresse-radar

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

The Case of the Golden Idol har jag varit nyfiken på. Mycket surr kring det.

Tror du skulle gilla The Flock, testade demot och det var riktigt mysigt


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

The Case of the Golden Idol är det bästa jag spelat på flera år, sedan Obra Dinn typ, roligt att fler får spela det! Neon White är riktigt nice det med och Tchia är fantastiskt, grym månad

Medlem
Skrivet av robbis:

Sämsta månaden på länge.

Faktiskt beredd att hålla med där.
Men de har lagt till att man kan spela vissa spel i cloud med tangentbord och mus, så nu kan jag sitta ute med laptoppen och njuta av det halvtaskiga vädret.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

Faktiskt beredd att hålla med där.
Men de har lagt till att man kan spela vissa spel i cloud med tangentbord och mus, så nu kan jag sitta ute med laptoppen och njuta av det halvtaskiga vädret.

Jo det har ju funnits några veckor nu dock. Men välkommen nyhet som jag väntat på länge. Öppnar ju upp en hel del för olika genres.


signatur

1# FZ Troll

Redaktör
Ponny
Skrivet av LancelotSwe:

Tror du skulle gilla The Flock, testade demot och det var riktigt mysigt

Kikade på det lite närmre. Jo då! Det hade något.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av robbis:

Sämsta månaden på länge.

Neon White och The Case of the Golden Idol var två av de bästa spelen från 2022. Förstår att inte alla kan gilla allt men hade fler spelat dessa hade båda garanterat letat sig in på ganska många GOTY-listor när det begav sig.

1
Skriv svar