Until Dawn-remastern har fått en gameplay-trailer

Robot
Until Dawn-remastern har fått en gameplay-trailer

Ett av Supermassives mest uppskattade spel.

#Supermassive-games, #Until-dawn


Medlem

Om det är en gratis uppgradering från PS4-versionen så är det uppskattat. Är det däremot ett fullprisspel så är det ett definitivt nej på den.

Medlem

Känns lite onödigt until dawn är väldigt snyggt som det är

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Känns lite onödigt until dawn är väldigt snyggt som det är

Däremot är ju frameraten rätt så vedervärdig.

Medlem
Skrivet av Sarato:

Däremot är ju frameraten rätt så vedervärdig.

Men det hade de ju kunnat lösa med en patch. Men med det sagt går det ju inte ta 700 kr för en patch eller vad de tänker ta för detta

Medlem

Är det inte en remake?

Drömde jag att det pratats om ny "fri" kamera som styrs av spelaren och nya platser?

Medlem

Det är ju inte ett spel som man normalt sett spelar om, så jag hoppas verkligen att de lägger till lite nytt material. Orginalet har man ju redan spelat om de delar där man var nyfiken på de olika valen.

Medlem
Skrivet av SeniorGamer:

Det är ju inte ett spel som man normalt sett spelar om, så jag hoppas verkligen att de lägger till lite nytt material. Orginalet har man ju redan spelat om de delar där man var nyfiken på de olika valen.

Jo det är kul köra en genomgång rädda alla samt döda alla, finns ju achievements för just det xD

ZF
Medlem
Skrivet av Margy:

Är det inte en remake?

Drömde jag att det pratats om ny "fri" kamera som styrs av spelaren och nya platser?

Remakester. Kameran ska vara fri ja. Men det är säkert möjligt att det finns några Nier-undantag eller QTE som har ungefär samma verkan.

Finns alltid möjligheten att ändra detaljer eller möjliga slut och få det till en total remake. Men vem vet. Det lär ju vara den sista detaljen som avslöjas isåfall.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Jo det är kul köra en genomgång rädda alla samt döda alla, finns ju achievements för just det xD

Jojo, men det gjorde man ju redan med orginalet. Inte så att man väntar tills remake kommer innan man spelar ett andra varv...
Tycker det ingår i de här spelen att spela om. När man är klar första gången så har man ju inte riktigt "klarat spelet". Man har bara sett en väg i spelet.

Ska det vara värt att spela om en Remake så behöver de nu göra om mer och lägga till nytt. Uttryckte mig kanske lite fel!

1
Skriv svar