1 miljon sålda Manor Lords på bara en dag

Robot
1 miljon sålda Manor Lords på bara en dag
Medlem

Inte dåligt! Grattis till utvecklaren!

Medlem

Är spelet så bra alltså? Eller är det än en gång youtubers / twitch folk som skapar hype?

Medlem
Skrivet av Nimafor:

Är spelet så bra alltså? Eller är det än en gång youtubers / twitch folk som skapar hype?

Med tanke på betyget på steam så är nog spelet ganska bra. Om spelen bara säljer på hype men sedan är dåliga så brukar det ju krascha nedåt in i gult eller rött.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Nimafor:

Är spelet så bra alltså? Eller är det än en gång youtubers / twitch folk som skapar hype?

Grunden är bra, men spelet är definitivt early access.

Men otroligt imponerande vad 1 person kan åstadkomma själv.

Medlem
Skrivet av Neroz:

Men otroligt imponerande vad 1 person kan åstadkomma själv.

Med en del outsourcande*

Medlem

Väldigt bra spel! Har spelat några timmar på Gamepass och tycker det all hype välförtjänt


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Jag avinstallerade igen från Gamepass. Segt, händelselöst och inte så intressant. Gav det bara 30 minuters chans dock så förmodligen mitt problem mer än något annat.

Hoppas ni andra tycker det är kul

Medlem

Väntar tills det släpps..

Medlem

Wishlistad sen 2020 och EA är över förväntan. Hoppas framgången bara motiverar och ger fokus.

Medlem
Skrivet av piddau:

Jag avinstallerade igen från Gamepass. Segt, händelselöst och inte så intressant. Gav det bara 30 minuters chans dock så förmodligen mitt problem mer än något annat.

Hoppas ni andra tycker det är kul

Ja, risken med såna här spel är att det bara är långdraget mys utan utmaning.


signatur

Memento Mori

Medlem

Spelet är bra och har potensial, men det känns absolut att det är early access, mycket är låst osv i spelet för att det inte är färdigt.
Hoppas utvecklaren slutför projektet, då blir det mycket bra.

Hoppas ännu mer att det inte blir en project zomboid och tar över tio år på sig.

Medlem
Skrivet av piddau:

Jag avinstallerade igen från Gamepass. Segt, händelselöst och inte så intressant. Gav det bara 30 minuters chans dock så förmodligen mitt problem mer än något annat.

Hoppas ni andra tycker det är kul

Jag gav det fyra timmar innan jag avinstallerade. Gillade det trots att det egentligen inte är mitt slags spel, men vill nog inte ge det mer tid än jag redan gjort. Finns så mycket annat i min backlog som passar mig mycket bättre. Kanske skaffar det igen om ett par år när spelet är komplett.

FM-guru
F.d. Sisyr

Mysfaktorn är brutalt hög i detta. Kalaslir. Men även väldigt långt ifrån färdigt, så klart. Likväl har jag haft väldigt skoj bara med att bygga en pittoresk liten by.

Medlem

Huh, skärmbilden på nyheten såg verkligen ut som kingdom come deliverance uppifrån

Är rubadubdubpepp på detta, men väntar på 1.0-släppet. När det nu blir.

Medlem

Jag är otroligt peppad på detta, men är lite rädd att jag ska tycka det är lite för begränsat än så länge. Finns det någon roadmap eller liknande för när spelet planeras släppas i färdigt skick?

Medlem
Skrivet av bluebird:

Jag är otroligt peppad på detta, men är lite rädd att jag ska tycka det är lite för begränsat än så länge. Finns det någon roadmap eller liknande för när spelet planeras släppas i färdigt skick?

Du har gjort allt som går att göra på typ 20h så det är väldigt begränsat än så länge. Flera av uppgraderingarna och dylikt är bara placeholders som egentligen inte gör något. Du kan förvisso spela om och om igen för att effektivisera och experimentera med det som finns.

1
Skriv svar