Avstängd
Far Cry

Älskar Far Cry och är mina favorit spel. Klarade precis Far Cry 5 på Xcloud. Nu är jag sugen på Far Cry 6 och hoppas snart kunna spela med Ubisoft+ genom Xcloud på min Samsung TV.

Någon som spelat Far Cry 6? Tycker det mer påminner om Far Cry med standen i början och hur miljön ser ut på ön å de. Tycker ni son spelat att Far Cry 6 är grymt?

Medlem

Jag har precis påbörjat min tredje genomspelning av Far Cry 5. Otroligt bra spel och jag älskar tonen och miljöerna. Nu när det äntligen kommit en ordentlig 60 FPS-patch till konsol så var det läge.

Tycker för egen del att sexan inte är riktigt lika bra. Settingen är lite fånig och spretig. Dock tycker jag absolut att du ska testa det, för det är fint hantverk och grundmekaniken med att befria outposts är intakt och lika rolig.

Avstängd

Ubisoft+ finns väl inte till game pass än?

Avstängd
Skrivet av fejksson:

Ubisoft+ finns väl inte till game pass än?

Hört att det ska komma nu i Augusti men får se om det integreras i Game Pass och Xcloud. Borde ju göra det då PS+ har Ubisoft+ låter konstigt om bara tjänsten kommer och en extra utgift mot PS+

Men får räkna med att det kan bli så och jag inte kan spela Far Cry 6 då jag endast använder Xcloud. Fore underbart då jag älskar Far Cry som är mitt favorit spel av FPS. Far Cry 6 vad jag sett kan bli något som jag gillar mer. Lite modernare när man skjuter upgradera vapen och miljön med lite mer färger. Sen lite mer modern karta som är tecknad och designad snyggare. Men som sagt räknar jag med att bli utan Ubisoft+ på Xcloud och kan inte testa Far Cry 6

Avstängd
Skrivet av bluebird:

Jag har precis påbörjat min tredje genomspelning av Far Cry 5. Otroligt bra spel och jag älskar tonen och miljöerna. Nu när det äntligen kommit en ordentlig 60 FPS-patch till konsol så var det läge.

Tycker för egen del att sexan inte är riktigt lika bra. Settingen är lite fånig och spretig. Dock tycker jag absolut att du ska testa det, för det är fint hantverk och grundmekaniken med att befria outposts är intakt och lika rolig.

Vara vänta och se om vi får Ubisoft+ till Xcloud men räknar inte med det så lär inte bli något tyvärr. Men kan komma då PS+ har Ubisoft+ på PlayStation och låter dumt av Xbox att inte ge tillgång på Game Pass och Xcloud. Många säger att vi endast får tjänsten på Xbox konsol men endel säger att det kommer till Game Pass och Xcloud.

Medlem

Far Cry 6 är bra men inte lika bra som Far Cry 4, 5 och New Dawn. Om du precis spelat klart 5an skulle jag föreslå att du tar New Dawn före 6an då den är en uppföljare på händelserna i 5an.

1
Skriv svar