Far Cry 6 får gameplay-premiär på fredag
Kändes som 5:an fick mycket skit men jag tyckte om det förvånansvärt mycket och då är jag INTE ett fan av FC serien
Håller med, femman var riktigt bra. Och jag är ett STORT Far Cry-fan sedan tredje spelet. Men mitt favoritspel är fortfarande fjärde installationen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför, men var något med det som gjorde att det stack ut för mig. Hade fruktansvärt skoj med det.
Håller med, femman var riktigt bra. Och jag är ett STORT Far Cry-fan sedan tredje spelet. Men mitt favoritspel är fortfarande fjärde installationen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför, men var något med det som gjorde att det stack ut för mig. Hade fruktansvärt skoj med det.
Alla spel där man kan bli attackerad av en tiger när man kör en tuk-tuk är roliga spel.
Din vänliga kvartersrecensent.
Alla spel där man kan bli attackerad av en tiger när man kör en tuk-tuk är roliga spel.
Så sant! ^^
Jag gillade att smyga runt med slangbella/pil.. mycket bra stealth vapen
Kan FC-serien komma till Game Pass eller är det helt omöjligt för det är konkurerande företag?
Helt omöjligt är det inte, men känns ganska osannolikt då Ubisoft har sitt eget Ubisoft Connect+ (eller vad det nu heter) så känns väldigt osannolikt.
Men visst, lägger Microsoft upp tillräckligt mycket pengar så går det säkert!
Jag gillade att smyga runt med slangbella/pil.. mycket bra stealth vapen
Aa, verkligen! Dessutom tycker jag att utforskandet var bäst i spelserien. Var något visst med att leta collectibles bland bergen med hjälp av änterhaken.
Alltså jag gillade 3an och jag gillade 5an men 4an fastnade jag fan inte för när jag testa av någon anledning. Tycker Pagan Min verkar vara en cool snubbe men vet inte vad det var som fick mig att tröttna. Kan bara vara så att jag inte var på FPS humör för gav upp efter 1 timme ish, var riktigt längesen jag testade det. Får kanske ge det en chans till
Alltså jag gillade 3an och jag gillade 5an men 4an fastnade jag fan inte för när jag testa av någon anledning. Tycker Pagan Min verkar vara en cool snubbe men vet inte vad det var som fick mig att tröttna. Kan bara vara så att jag inte var på FPS humör för gav upp efter 1 timme ish, var riktigt längesen jag testade det. Får kanske ge det en chans till
Du får ladda ner och installera det så att du är beredd nästa gång FPS-humöret infaller.