Kortspelet Artifact ska rebootas och återlanseras
Renoveringen är så omfattande att projektet kallas för Artifact 2 internt.
#Artifact, #Gabe-Newell, #nyhetstips
Är det någon mening att försöka utmana hearthstone? Känns som att kasta bort pengar.
Mja kanske. Det tycks vara en lukrativ marknad och det samma gick nog att säga om LoL innan DotA 2 släpptes.
Finns det någon uppenbar anledning till floppen eller är det bara så att genren är mättad?
Det var inte free to play. Samt att card packs kostade.
Den som vet vet.
Det var inte free to play. Samt att card packs kostade.
Paket med kort kostar väl i Hearthstone också?
Att det inte är free-to-play är konstigt dock.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Är det någon mening att försöka utmana hearthstone? Känns som att kasta bort pengar.
Man kan typ aldrig säga så. Det går att tjäna massa pengar på dom som INTE spelar hearstone eller folk som tröttnat på det, eller få in spelare som inte spelat sådana spel innan.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Blizzard gör ett gott jobb själva med att ta död på Hearthstone.
säger bara som denna låten: its to late gabb: https://youtu.be/ZSM3w1v-A_Y
Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.
Paket med kort kostar väl i Hearthstone också?
Att det inte är free-to-play är konstigt dock.
Du kan köpa paket i Heartstone, men du kan även göra uppdrag vecka för vecka där du får cardpacks. Får du dubbletter kan du göra om dem till "arcane dust" och crafta nya kort. Det går även att köpa cardpacks för guld som du när du vinner matcher.
https://www.hearthstonetopdecks.com/hearthstone-f2p-guide-get...
Man sa samma sak om Android när det släpptes. "android har ingen chans Symbian har 65% av marknaden."
Som jag förstått det så går det väldigt bra för Legends of Runeterra trots att det är i Beta för tillfället, så ja. Det är definitivt mening att försöka utmana Hearthstone.
Runeterra är det första kortspelet jag trivs med att spela och då har jag testat en jävla massa.