Insomniacs Spider-Man har "gått guld"
och vad innebär det?
Är riktigt hyped inför releasen och hoppas det är lika bra som det ser ut
Att spelet är klart och skickat till masstilverkning. Vet inte hur det är nuförtiden men förr (när jag var ung) så skickades master kopian på en guldskiva till tillverkaren därav namnet (om det nu stämmer men det är den historien jag hört )
Edit: var nog inte riktigt guld dock
Vi som satt och fxpade så var Gone Gold lattjo för då visste man att de inom kort skulle braka loss när rar-filer skulle skickas fram å tillbaks.
0-dayz taggande saknar verkligen den tiden och uwwwb
Självklart köp! Nya filmen Spiderman: Homecoming är också att rekommendera. Han är dock bara 15 år i den men.
Smaken är som baken. Själv tyckte jag den filmen var värdelös.
0-dayz taggande saknar verkligen den tiden och uwwwb
Jo de var en intressant tid med isonews och nforce för att kolla rls. Sen fick man inte vara för snabb heller om spelet var nuke och man straffades för uppladdningen. Fast TPB döda den scenen när folk börja läcka till TPB som annars var ett par dagar/vecka efter med rls.
Varför jaga credits när man kunde tanka ner skiten samma dag på TPB?
Självklart köp! Nya filmen Spiderman: Homecoming är också att rekommendera. Han är dock bara 15 år i den men.
Ja det är den enda bra spidermanfilmen imo... spelet ser bra ut också.. inväntar recensioner.
Var helt okej faktiskt men fy f-n så jag inte kunde sluta störa mig på att han blinkar med ögonen på masken han har. Som om dräkten helt plötsligt är organisk.
Sicket trams.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.