Levla i Starcraft 2: Heart of the Swarm
I expansionen kommer det att löna sig att spela långa och intensiva multiplayer-matcher. Ett nytt erfarenhetssystem ska införas där spelare kan gå upp i nivå.
#starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #blizzard-entertainment
Som folk redan skrivit och säkert kommer skriva fler gånger så gillar jag att kunna levla i allt möjligt bara det inte ger någon speciell bonus (om det då inte är ett RPG, MMO etc).
League of Legends har du ju levels också, annat än att speciella saker låses upp vid vissa levlar (och om du inte spelar med folk som redan är högsta leveln) så möter du folk som är på DIN NIVÅ så inget blir egentligen orättvist.
Floffe läste så klart bara titeln och röstade nej. Men när det framgick av den kursiva texten blev det ett ja.
Men Floffe kommer inte röra SC2 och har aldrig gjort det. SC spelade han när det begav sig.
Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.
Som folk redan skrivit och säkert kommer skriva fler gånger så gillar jag att kunna levla i allt möjligt bara det inte ger någon speciell bonus (om det då inte är ett RPG, MMO etc).
League of Legends har du ju levels också, annat än att speciella saker låses upp vid vissa levlar (och om du inte spelar med folk som redan är högsta leveln) så möter du folk som är på DIN NIVÅ så inget blir egentligen orättvist.
Men är det inte det ligorna är till för i starcraft? Det finns ju bronze league för sämre spelare, silver för lite bättre osv. Jag ser inte riktigt syftet med levelingen faktiskt.
Men är det inte det ligorna är till för i starcraft? Det finns ju bronze league för sämre spelare, silver för lite bättre osv. Jag ser inte riktigt syftet med levelingen faktiskt.
Är väl mest en morot för dom som blir kvar i brons/silver/gold för att dom inte skall tröttna lika fort och känna att något händer?
Låter bra. Jag har inte lika mycket motivation som jag hade när jag var en 15-åring med assburgers och tron att jag nån dag skulle kunna vara lika bra som dem i Sydkorea, så jag tycker det här är fint.
Personligen sitter jag och tänker att det hade varit rolig med en League som inte håller koll på ens stats. En Just For Fun-League vore extra fint tack.
Låter bra. Jag har inte lika mycket motivation som jag hade när jag var en 15-åring med assburgers och tron att jag nån dag skulle kunna vara lika bra som dem i Sydkorea, så jag tycker det här är fint.
Personligen sitter jag och tänker att det hade varit rolig med en League som inte håller koll på ens stats. En Just For Fun-League vore extra fint tack.
Dom släpper Unranked Quickmatch i Heart of the Swarm, så det kommer det också. Så kommer man slippa sitta och känna att man måste vara bäst i varje ladder match.. kan prova på lite builds och slölira lite, känns som det behövs.
Dom släpper Unranked Quickmatch i Heart of the Swarm, så det kommer det också. Så kommer man slippa sitta och känna att man måste vara bäst i varje ladder match.. kan prova på lite builds och slölira lite, känns som det behövs.
Åh, fan vad skönt! De senaste dagarna har jag haft tokmycket nostalgi-känslor över War3 och Starcraft men lusten att sätta sig ner och spela igen försvinner varje gång man tänker på hela det där "Måste Alltid Göra Ditt Bästa"-grejen som gör att man snarare låser sig i 1-2 strats istället för att orka utforska fler. Unranked Quick Match tänker jag definitivt haka på!
Då är det bara map-poolen till deras Quick FFA som ska ändras också och jag känner mig nöjd!