Sonic CD
Trevligt med en ny recensent! Ska bli kul att få lite nya perspektiv.
Tycker den nya generation av gamers behöver få uppleva att sonic spelen från 90-talet inte var lika lätta som dagens. Jag tycker att Sonic cd och sonic 1-3 är en av de bästa sonic-spelen under 90-talet. Sen kom sonic 3d och förstörde hela spelkänslan.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Blir bara grymt förvirrad av det här spelet. Än så länge tycker jag det är lite meh. Knepig bandesign, skum musik, förvirrande tidsresningskoncept som inte förklaras i spelet. Nja, det är bara konstigt i min smak.
Tycker också det när jag spelar det nu idag. När det var nytt var det en helt annan fråga!
är jag dum eller nämns det inte att du MÅSTE fara runt i tiden på rätt sätt för att få en "good ending" ?
Detta var nog det bästa spelet som släpptes till Sega Megadrives Mega cd spelare, tycker spelet är lite förvirrande fortfarande, men ett av dom bättre Sonicspelen, vad man minns så finns så det några till Mega cd spel som duger att släppas på nytt.
Lagom är aldrig för mycket eller för litet.
Detta var nog det bästa spelet som släpptes till Sega Megadrives Mega cd spelare, tycker spelet är lite förvirrande fortfarande, men ett av dom bättre Sonicspelen, vad man minns så finns så det några till Mega cd spel som duger att släppas på nytt.
Snatcher... SNATCHER
Womens? In MY internets?
Skämt åsido: varmt välkommen Stephanie (ny här eller är jag ute och cyklar?)! Grym recension.
http://www.stephaniemoradi.com <- hon verkar ha grymma mediaskillz iaf . .. Tror dom plockade in en frilansare nu , bara för ingen har tid att skriva så här nära jul. ;D