Nytt från WH40K: Space Marine
Hmm varför har han inga "long service studs" i pannan i början men sen har han dem i slutet? Nåväl, ser riktigt bra ut, gillade verkligen sekvensen när han går lös med heavyboltern, den såg ut att hoppa och studsa av rekylen på ett skönt sätt
Gaming since 1986 and still going strong!
THQ har alltid varit bra för 40K licensen, hoppas de fortsätter med det och inte gör ett nytt Fire Warrior.
Det är väl mer Relic som varit bra för licensen än THQ. Det som inte skapats av Relic (läs: Firewarrior) har varit rent skräp.
Så hoppas Relic gör något bra av även det här!
Det verkar vara riktigt kul. Har dom sagt något om co-op, - typ springa omkring 4st polare och smasha orks? För det vore grejor det!
Än så länge så verkar det endast vara orks man slåss mot, jag hoppas man kommer få stöta på lite chaos space marines, eller iaf korrumperade guards.
Tycker animationerna ser helgrymma ut, men jag tycker fortfarande att Orkerna borde designas om från grunden till något mindre komiskt som passar resten av universumet.
Phat chance, Orks har alltid varit Warhammers comic relief och GW kommer aldrig låta det ändras.
Med allt annat så; buhuhuhuhu, grimdark, i'm so goth i shit bats så ger Orkerna skiten lite färg o karaktär iaf.
Haha, sicken dålig film. Hur löjlig som helst.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Alltså ljudet är noll synkat i filmen med rullen för lågt sen är ju det säkert 100% gameplay dom använt, känns som dom slopat göra en dunder rulle och ist gjort en snabb film för bara visa upp sig på gamescom för att få uppmärksam vid release m.m
vad jag hoppas är ju det är coop minst iaf, helst multiplayer annars är detta nog inget köp för mig, singleplayer spel är bajs och för lätta och även så långtråkiga och lätta att manipulera/klara om man är bra på spel. till skillnad emot en spelare med en hjärna på andra sidan skärmen.
plus allt skratt m.m man kan ha med motståndaren och medspelaren