"F.E.A.R.-expansioner tog kål på en del fans"
Jag måste ju faktiskt säga att fear var ett riktigt kul och bra spel i genren. Fanns inget som gick upp imot att man kunde gå karatekid-on-their-asses + att nita upp fienden mot väggen med stora pålar (ja painkiller har det också, men inte samma skräck imo.).
Ser fram imot en 2:a
Extraction point > FEAR > Vad som helst > Perseus Mandate
Extraction point > FEAR > Vad som helst > Perseus Mandate
Alla FPS spel som någånsin har gjorts > Daikatana > Fear
I min åsikt alltså
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
1:an var väll det enda spelet som jag fått riktiga kalla kårar och stå päls av rädsla...och det är väll bra va:) för man vill ju bli skrämd fast igentligen inte hehe. Vet att jag drog mig många gånger för att spela bara för att det var så läbbigt , lirade nåt annat istället:P
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Perseus Mandate är underskattat, jag tyckte att det var riktigt underhållande. Inte lika skrämmande som originalet, men fortfarande ett riktigt bra actionspel.
F.E.A.R. serien är alltid lika välkommen för mig, ettan ver extremt bra. Jag kommer nog aldrig att glömma hösten 2005 när jag livrädd satt och spelade genom singleplayerdelen. Helt underbart.