Den 11 juni händer nåt speciellt :)
Hade hoppats på Home open beta/release
pinsamt
pinsamt
Du är pinsam. :$
Ni måste ju förstå att ni inte kan såga något vid knäna direkt vid första blick.
varför det?
tyckte det var pinsamt att hypa nått så där stort när det inte är nått speciellt alls.
"]tyckte det var pinsamt att hypa nått så där stort när det inte är nått speciellt alls.
jag håller med..
dock så var det väll en helt vanlig människa som hypeade det efter att han hade fått en förvisning?
det är inte annorlunda än att fragzone forumet används till mario och crysis onani varje dygnsrytm.
jag skulle själv heldre velat se killzone realtime eller en överaskning av att home släpps..erm
Tänk om det blir lika bra som WoW eller t.om bättre! *Längtar* (Enda nackdelen just nu är väl att det inte är så snyggt,men det fixar dem nog tills släppet)
Hypar du ett SOE-developed mmo? gud -.- jaja Kan med stor säkerhet säga att du får ställa väldigt låga krav om du ska bli väldigt positivt överraskad av något från SOE.
"]tyckte det var pinsamt att hypa nått så där stort när det inte är nått speciellt alls.
jag håller med..
dock så var det väll en helt vanlig människa som hypeade det efter att han hade fått en förvisning?
det är inte annorlunda än att fragzone forumet används till mario och crysis onani varje dygnsrytm.
jag skulle själv heldre velat se killzone realtime eller en överaskning av att home släpps..erm
Håller med om killzone, på tiden att de visar gameplay Men iallafall så var det ju en spel nyhet, The agency blir säkert roande för ett antal så cheers för dom.