THQ presenterar framtiden
Hur blir det med det kommande RPG-spelet från Big Huge Games?
Snackas ju om att THQ ska lägga ner Big Huge Games, synd
Skumt att de inte nämner CoH: Tales of Valor, som ändå ska komma inom en rimligt snar framtid..
Kan iofs vara för dom presenterar framtida projekt. Tales of Valor är ju klart för butikerna.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Shit vad nice! Ett Warhammer 40,000 MMO låter bra. De lär kunna göra det till ett unikt MMO.
Öh... ska de släppa ett nytt Warhammer för att ersätta Warhammer?
Va fasen de ska väl släppa en EXPANSION?
Blizzard ersätter ju inte WoW med nytt WoW... de skapar tillägg.
Jag hoppas verkligen att de gör WH40k-MMOt till ett spel som faktiskt tänker på hur det "ser ut" i warhammer-universumet: Mörkt och våldsamt. WAR var en katastrof ur den estetiska synvinkeln, hoppas Relic inte gör samma fel.
Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism
Jag skiter i de andra spelen som utvecklas, bara de gör WH40K MMOt till ett bra spel, förslagsvis INTE ett klassiskt RPG som WoW eller WAR. Inte för att något av de spelen är särskilt dåliga, bara för att det behövs något nytt...
Ta och rippa spelet Planetside, hotta upp grafiken och gör om de tre mänskliga factionerna i det spelet till Empire of Man, Eldar och Orks. Då hade jag blivit riktigt glad.