Bästa James Bond
Det enda som retade mig var att hansfacket på bilen hade en "crashcart"... Jag menar, kom igen... Vem målade upp scenariot som resulterade i att man installerade en hjärtstimulator i hanskfacket? Whack.
Sådär känner jag för nästan varje pryl i dessa filmen hehe. Bond är inte dåliga filmer, dom är underhållande, men jag stör mig verkligen på vilka extrema odds/sammanträffanden det är konstant som gör att bond klarar uppgiften/inte dör/lyckas rädda bruden.
(ungefär som majoriteten av all hjärndöd-hollywood-action)
Go for it - ALL or Nothing!
Roger moore, alla andra är så tråkiga....
Roger Moore - Moonraker.
åå Moonraker, det finns ingen dräkt som slår deras, Gult är inte fult.:D
Pierce och Roger Moore? Vafan är detta för bidrag egentligen? Själv tycker jag att pierce är UTAN TVEKAN den SÄMSTA bonden evar. Bäst är nog Connery.
Nja det är nog snarar Daniel Craig, kanske bara är jag men ,han har en alltför Die Hard:ig attityd...
Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.
Pierce och Roger Moore? Vafan är detta för bidrag egentligen? Själv tycker jag att pierce är UTAN TVEKAN den SÄMSTA bonden evar. Bäst är nog Connery.
Sämsta är nog han vikarierade och gjorde "I hennes majestät's hemliga tjänst".
Tycket inte heller Timothy var något att hänga i granen heller..
"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"