MGS4 innehåller extrema scener
The BBFC has revealed that Metal Gear Solid 4 will feature "references to suicide and an implied child rape."
However, generally the violence was deemed as undetailed and worthy of nothing higher than a 15 rating for the UK.
hoppas man får dräpa dom jävlarna dåra =>
Tänk efter.. vill du verkligen döda ett barn?
Citerade bara... FAN! Han från Bethsoft i varje fall.
Jimmah menar nog att man ska få dräpa dom som gör övergreppen, inte barnen.
Hoppas jag han menar iaf.
“All thinking people are atheists.”
Det var ju lite specielt det där.
vad är poängen med mustachen?
hur ful som hellst, blir irriterad hur dom utvecklad snake.
Man borde kunna raka mustachen så som man vill ha den mellan uppdragen. Olika typer av mustacher har olika inverkan på fiender.
Det vore en typisk MGS-grej.
Remember when you were young? You shone like the sun
vad är poängen med mustachen?
hur ful som hellst, blir irriterad hur dom utvecklad snake.
Poängen med mustachen är att han ska likna Big boss från dem äldre spelen.
Om ni inte vem Big Boss gå och sök på Big boss på Wikipedia.:D
Nostalgia is a hell of a drug Benny.
hoppas man får dräpa dom jävlarna dåra =>
Tänk efter.. vill du verkligen döda ett barn?
Citerade bara... FAN! Han från Bethsoft i varje fall.
Ja MGS4 skulle ju inte bli det första man kan göra det i...Bioshock...
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Ingen reagerar på att man under spelets gång dödar ett antal hundra personer - men när en person tar livet av sig då jävlar!:P
Moral paniik. Mooraaaal paaniiiik. Spring för glatta livet! Argh argh. Sånt som har porträtterats i filmer och böcker ända sedan Hedenhös dagar ska in i ett spel! Aaargh! Vi kommer dööööö! En hel massa folk kommer bli bindgalna och våldta första bästa barn och sen begå självmord bara för att det är "trendigt".
Nu är det kokta fläsket stekt! På riktigt den här gången. Jag lovar och svär. Och om dom inte tar livet av sig kommer dom färga håret svart, börja röka och stanna ute efter nio på kvällen (eventuellt för att begå självmord och/eller missbruka narkotika medan dom pratar om hur man bäst våldtar barn)! Sanna mina ord.
Moral paniik. Mooraaaal paaniiiik. Spring för glatta livet! Argh argh. Sånt som har porträtterats i filmer och böcker ända sedan Hedenhös dagar ska in i ett spel! Aaargh! Vi kommer dööööö! En hel massa folk kommer bli bindgalna och våldta första bästa barn och sen begå självmord bara för att det är "trendigt".
Nu är det kokta fläsket stekt! På riktigt den här gången. Jag lovar och svär. Och om dom inte tar livet av sig kommer dom färga håret svart, börja röka och stanna ute efter nio på kvällen (eventuellt för att begå självmord och/eller missbruka narkotika medan dom pratar om hur man bäst våldtar barn)! Sanna mina ord.
I bow down to your wisdom!
“All thinking people are atheists.”