Uncharted 2 tråden
På vilket sätt skulle det vara opålitligt? FÖ så brukar det vara mycket billigare att beställa från nätet än att köpa för fullpris i butiker. Dock finns det ju ofta inbyteserbjudanden att ta användning av.
nja, tänker mest på postens gång, ibland när man beställt från typ Webhallen har det tagit enbart 1 dygn från det dom skickade paketet,
en annan gång tog det 10 dagar efter paketet gått från webhallen.
Det är flera gånger man blivit mäkigt förbannad när man väntar och väntar på ett paket och så finns spelet ute i butik...
Beror väl på vart folk bor antar jag. Bor man t.ex. i Stockholm skulle jag nästa sätta ett finger på att förbokar man från webhallen så har man det i brevlådan samma dag som release-dag. Vilket är jävligt skönt när man kommer hem från jobbet! Slipper man ta en detour för att gå in i någon butik och pröjsa överpris....
Vart precis och hämtade ut första exemplaret på Gamestop i Kalmar. Fick Collectors limited edition pga att jag vart först för en gångs skull. Så nu ska vi se om jag hinner starta spelet innan sonen ska hämtas ifrån dagis.
"It aint about power, it's about balance!" InitialD
Fick mitt Collector Edition med posten idag
ska börja spela Dir
PCcity är dumma i huvudet så jag har inte fått mitt, jag borde lära mig att man får vad man betalar för, inte konstigt att de tar 100 spänn kindre för collectors ed. när man inte får det i tid, vilket de kunde mailat om.
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
Hur mycket?
Ni säger 2990 men en kompis sa runt 2500
Alltså är det någon som vet hur länge koderna gäller som man fick från Webhallen (förbokningserbjudande)? Börjar den gälla f.o.m att man har registrerat den?
Undrar samma sak! Sen undrar jag om man måste ha U2-skivan i när man skriver i koderna, för de fungerar inte när jag har min GTA IV-skiva i...
awesome spel alltså! Jag undrar dock vad som var så svårt i början på "smyg uppdraget"??? Dog kanske 2-3 gånger vilket innebar att jag spelade om en viss del sammanlagt 3-4 minuter? Inte särskilt frustrerande om jag ska vara ärlig.
jättemånga har klagat å dött på det smyguppdraget
jag klarade hela början utan att dö en gång. spelar på Hard med
riktigt kick ass spel. älskar hur Naurght dog får in filmkänslan i sina uncharted spel
awesome spel alltså! Jag undrar dock vad som var så svårt i början på "smyg uppdraget"??? Dog kanske 2-3 gånger vilket innebar att jag spelade om en viss del sammanlagt 3-4 minuter? Inte särskilt frustrerande om jag ska vara ärlig.
Precis samma för mig. Efter ca 3 förluster gick det som smort.
Rawr
Ska köpa det imorgon.. Blir en fullspäckad spelhelg, har Aion, Arkham asylum och snart Uncharted 2 att spela..