Uncharted 2 tråden

ptr
Medlem
Skrivet av it is me MARIO:
Skrivet av WildThing:

På vilket sätt skulle det vara opålitligt? FÖ så brukar det vara mycket billigare att beställa från nätet än att köpa för fullpris i butiker. Dock finns det ju ofta inbyteserbjudanden att ta användning av.

nja, tänker mest på postens gång, ibland när man beställt från typ Webhallen har det tagit enbart 1 dygn från det dom skickade paketet,

en annan gång tog det 10 dagar efter paketet gått från webhallen.

Det är flera gånger man blivit mäkigt förbannad när man väntar och väntar på ett paket och så finns spelet ute i butik...

Beror väl på vart folk bor antar jag. Bor man t.ex. i Stockholm skulle jag nästa sätta ett finger på att förbokar man från webhallen så har man det i brevlådan samma dag som release-dag. Vilket är jävligt skönt när man kommer hem från jobbet! Slipper man ta en detour för att gå in i någon butik och pröjsa överpris....

Medlem

Bah hade bokat på play och dom har fått det försenat tills imorgon.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vart precis och hämtade ut första exemplaret på Gamestop i Kalmar. Fick Collectors limited edition pga att jag vart först för en gångs skull. Så nu ska vi se om jag hinner starta spelet innan sonen ska hämtas ifrån dagis.

signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Fick mitt Collector Edition med posten idag

ska börja spela Dir

signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Fick mitt ex med.... testa lite på lunchen. Verkar nice som fan....

Medlem

PCcity är dumma i huvudet så jag har inte fått mitt, jag borde lära mig att man får vad man betalar för, inte konstigt att de tar 100 spänn kindre för collectors ed. när man inte får det i tid, vilket de kunde mailat om.

signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Fick mitt ex i dag med, blev förvånad synd bara att inte jag fick demon souls med :/

Medlem

Bara jag som fick 2st multiplayer booster koder från webhallen?

Medlem

Jag fick en och den funkar inte änns...

Medlem

Köper en ps3 slim nu kommande lördag,
Hur funkar det att köra online på Uncharted 2 ?

Är det nån slags Deathmatch, coop eller vad ?

Inaktiv

Hur mycket?
Ni säger 2990 men en kompis sa runt 2500

Medlem

I uncharted 2 finns d från co-op till vanlig deathmatch/ctf

Medlem
Skrivet av it is me MARIO:

Köper en ps3 slim nu kommande lördag,
Hur funkar det att köra online på Uncharted 2 ?

Är det nån slags Deathmatch, coop eller vad ?

Deathmatch finns, coop, ctf varianter osv.

signatur

Rawr

Medlem

Ganska unikt för att vara ett äventyrsspel väl ?
Kan inte komma på nåt annat äventyrsspel med nån liknande onlineslakt.

Medlem

Alltså är det någon som vet hur länge koderna gäller som man fick från Webhallen (förbokningserbjudande)? Börjar den gälla f.o.m att man har registrerat den?

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Alltså är det någon som vet hur länge koderna gäller som man fick från Webhallen (förbokningserbjudande)? Börjar den gälla f.o.m att man har registrerat den?

Undrar samma sak! Sen undrar jag om man måste ha U2-skivan i när man skriver i koderna, för de fungerar inte när jag har min GTA IV-skiva i...

Medlem
Skrivet av WaltX:

undrar jag oxå

ptr
Medlem

awesome spel alltså! Jag undrar dock vad som var så svårt i början på "smyg uppdraget"??? Dog kanske 2-3 gånger vilket innebar att jag spelade om en viss del sammanlagt 3-4 minuter? Inte särskilt frustrerande om jag ska vara ärlig.

Medlem
Skrivet av ptr:

awesome spel alltså! Jag undrar dock vad som var så svårt i början på "smyg uppdraget"??? Dog kanske 2-3 gånger vilket innebar att jag spelade om en viss del sammanlagt 3-4 minuter? Inte särskilt frustrerande om jag ska vara ärlig.

jättemånga har klagat å dött på det smyguppdraget

jag klarade hela början utan att dö en gång. spelar på Hard med

riktigt kick ass spel. älskar hur Naurght dog får in filmkänslan i sina uncharted spel

signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

flera sidor som klagat på att smygdelen var svår o massa trial and error där.. fick göra om den 2 gånger sen var det vidare.. tog ca 5 minuter.. så var inte direkt svårteller jobbit.. gillade smygdelen massor ju är på chapter 20 nu, bara 6 kvar.

Medlem
Skrivet av ptr:

Precis samma för mig. Efter ca 3 förluster gick det som smort.

signatur

Rawr

Medlem

Det var jävligt svårt att klara på hard men jag lyckades

signatur

Rawr

Medlem

Syrran pajade tven när hon va på besök *YEY!* så spelar MP så länge på min 21.5 tum

PM: Funnx om ni vill vara med!

Medlem

Min kod från Webhallen fungerar inte. Någon med samma problem?

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Samma här blir o ringa in idag! BESVIKEN!!

Medlem

skit dom stängde 4.. :/

Medlem

Ska köpa det imorgon.. Blir en fullspäckad spelhelg, har Aion, Arkham asylum och snart Uncharted 2 att spela..

signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av FunnX:
Skrivet av WaltX:

Samma här blir o ringa in idag! BESVIKEN!!

det är samma här..

Medlem

Vad svårt det vara att slita sig från detta spel, tog 2h för att vara exakt :D. Blir mer att lira sen.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

försöker webhallen lura oss eller ?

Skriv svar