Xbox360 värt att köpa? och hur mkt kostar en
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=244243 Arcade (billigast)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=223173 Premium
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=199896 Elite (dyrast)
Om jag vore du skulle jag skaffa en Elite på webhallen
Xbox 360 Basenhet - Elite (HDMI)
Just nu finns den inte i lager så det tar väl nån vecka innan dom får in den.
Men iaf har du polare som lirar via Live är det skit roligt om det kommer fler. Mitt live är tyvärr slut just nu men jag lirade förut med polare från skolan.
Du kanske också vill se vilka spel som kommer till konsolen : Fable 2, Gears of war 2 m.m
Har du Live kan du göra väldigt mycket med konsolen
Nu är det fullt i lagret igen. Passa på att köpa nu medans det finns
Blir gärna medlem då du får en massa bonusar senare.
Xbox 360 Basenhet - Elite (HDMI) på webhallen.com
Adda mig gärna sen om du skaffar LiveiD :
uptjackmalo
XBOX360 är alltid värt, mycket underhållning
2495:- :OFan va lack man blir:evil:köpte ju min premium fär 2490:-:evil:
Vad fan gnäller du om? Jag köpte min premium för 4000:- och min Core för typ 2000 nånting...
2495:- :OFan va lack man blir:evil:köpte ju min premium fär 2490:-:evil:
Vad fan gnäller du om? Jag köpte min premium för 4000:- och min Core för typ 2000 nånting...
Oh just det. Glömmde att det fanns några som köpte den för högre pris men sämre. (core) Ska nog hålla tyst.:)
Lätt värt att köpa 360! Jag har alltid varit väldigt skeptisk till konsoller, men den kommande releasen av Fallout 3 fick mig att börja lura på en 360. Hur som haver så köpte jag mig en förra veckan och det skulle kunna vara det bästa köpet jag någonsin
gjort! Köpte GTA IV, Halo 3, Gears of War och Mass Effect, alla spel som jag varmt kan rekommendera! Köpte även en extra handkontroll och Co-op i Gears of War och Halo 3 är två mycket jäsiga sätt att fördriva tiden på! Blir t.o.m en ny tv i slutet på månaden, just bara för boxen.
F.ö så köpte jag arcade och det hära med att behöva hårddisk från dag ett förstår jag inte riktigt! Har inte känt något behov av en än så länge! Det blir en hårddisk förr eller senare men att det är ett måste håller jag inte alls med om.
Lätt värt att köpa 360! Jag har alltid varit väldigt skeptisk till konsoller, men den kommande releasen av Fallout 3 fick mig att börja lura på en 360. Hur som haver så köpte jag mig en förra veckan och det skulle kunna vara det bästa köpet jag någonsin
gjort! Köpte GTA IV, Halo 3, Gears of War och Mass Effect, alla spel som jag varmt kan rekommendera! Köpte även en extra handkontroll och Co-op i Gears of War och Halo 3 är två mycket jäsiga sätt att fördriva tiden på! Blir t.o.m en ny tv i slutet på månaden, just bara för boxen.
F.ö så köpte jag arcade och det hära med att behöva hårddisk från dag ett förstår jag inte riktigt! Har inte känt något behov av en än så länge! Det blir en hårddisk förr eller senare men att det är ett måste håller jag inte alls med om.
Du har inte tänkt på hur du ska få plats med DLC till spelen? Halo 3s nya banor ligger på totalt 1GB och Gears på drygt 400MB.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Du har inte tänkt på hur du ska få plats med DLC till spelen? Halo 3s nya banor ligger på totalt 1GB och Gears på drygt 400MB.
Som sagt, än så länge har jag inte kännt något behov utav hårddisken. Kommenterade bara på det någon sa om att man behövde en från dag ett. Man MÅSTE ju inte ha dom extra banorna. Det är helt klart mer prisvärt att köpa vad som helst förutom arcade, eftersom hårddisken kostar en fin slant, men för mig var det så att om jag köpte en arcade + allt jag ville ha till så hamnade jag under 3000 kr istället för att ha hamnat en bra bit över det. Jag prioriterade bort hårddisken vid inköpstillfället:) Som jag sa innan så blir det en förr eller senare.
Låter som Xbox360 är mest populärast. ska köpa ja me.
Sounds good. Skicka mig din Gamertag när du skaffat ett.
Till mig med
Känner ni varandra?
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine
Köp elite såklart, en 20gb hårddisk tar slut på 3 nedladdningar typ
Köp och köp? Folk har inte pengar till allt. Ifall man bor hemma med en rik moderatfamilj i Stockholm så är det ju lungt men annars? VAD SKA MAN GÖRA DÅ?
Tja ett tips annars är att skaffa jobb de funkar för mig iaf som inte heller bor hemma med en rik moderatfamilj som du uttryckte dig...