50 Cent i Modern Warfare 2
Snälla det är en röst i spelet och jag tror knappast ni kommer lägga märka till de när ni är inne i spelet.
Och detta med att ni inte kommer köpa spelet för hans röst är med, kom igen väx upp?
AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.
jahapp du han före
Hahaha, ni som helt plötsligt bestämt er för att skippa spelet är bara för sköna. Tror ni ens att ni kommer lägga märke till just 50 Cent:s röst utav alla andra? Jag misstänker att han lär låta precis som alla andra.
Håller dock med om att det är lite löjligt, men eftersom det inte lär vara något man märker av så kan jag nog överleva det. Om jag nu hade varit sugen på spelet till att börja med, vill säga.
AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.
Hmmm, jag trodde att 50 bara släppte en ny skiva när han blev skjuten, men han skriker också alltså? Man lär så länge man lever, sanna mina ord!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Vad fan är folks jävla problem? Klaga går alltid att göra. Jag kan tänka mig att 80 % av de människor som kommenterar att detta är dåligt aldrig hört hans röst utan att han har sin gangsta slang och skit. Det är väl exakt samma sak som att någon annan har rösten? Det är ju knappast så att han kommer säga "Ey yaooo brooo! Reloading now so please keep tha white-meat away from ze king from tha hood!"
anlita 50cent för några kommentarer... vilket jävla waste of money
intressant att folk är så upprörda över en nåt som inte spelar nån som helst roll, bara visar på hur lite problem folk måste ha.
Ärligt? wtf......... vad ska en jävla skitkass rappare tillföra ett spel? Jävla sopa! Bort med honom!
Vad ska han säga igentligen "Oh you motherfucker, I'm reloading" eller "Fuck bitches and hoes, I'm going down"... Vad?
Jävla SOPA! SUCK!!!!!!!!!! Jag vill bara svära mer, mycket mer, skrika högt och grina!!!
EDIT: Till alla er som säger "väx upp", jag kan förstå er, men jag, som starkt ogillar rap och 50 fucking-idiotic-cent så är detta ett starkt slag rakt i själen på mig. Det spelar ingen roll hur mycket eller hur lite han är med ljudmässigt i spelet, bara att han är med så förstör det tillräckligt för mig.
Jag KOMMER dock köpa spelet, så det är ingen fara där. Det är bara klart man blir missnöjd när man hör en sådan här "nyhet"...........
Tydligen vart editen längre än vanliga inlägget, men det får ni leva med. Ni behöver inte läsa allt