Uncharted 2-demo på gång
Sweet! Bäst för dom att vi slipper vänta denna gång...
Gött att man har amerikanskt konto, får ta och lira med jänkarna ett tag och värma upp då
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Låter hur bra som helst ju kommer dra ner det från mitt amerikanska konto dir då det kommer, synd man inte får testa på Sp med bara.
men men. Ser fram emot demot
ladda ner ucnharted 1 demot, ganska nice demo. Kanske testar 1:an. Men tvåan ser väldigt nice ut också
Ettan är riktigt bra, förmodligen det bästa äventyrsspelet från denna konsolgenerationen!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Jag var med i MP betan så jag hade hoppats på en fet demo utav singleplayerdelen.
Ledsen men inget Singel Player demo kommer att dyka upp.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Men jag läste någonstans att det inte kommer att gå att ladda ner demot på psn store och att istället så kommer det att bli en ny beta på detta datumet.
Men jag hoppas det inte är sant
en öppen beta kommer att starta i slutet av sep alt i början av oktober. De som förbokar spelet inkl kommer kunna få spela redan nästa vecka. Gäller även sverige.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.