Skate 3 annonserat
Känns som detta kommer bli riktigt dåligt.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
de måste inte mata ut nya spel varje år. tror inte detta kommer bli något speciellt tyvärr
Blev ganska besviken då jag såg att dom inte tillagt någon ny fysik..
casper är det jag saknas mest i de tidigare spelen. Det kan tillföra en helt ny dimension. Hoppas det inte blir för enkelt bara, då det roligaste elementet i spelande är då man lär sig, då man för första gången catchar tricket och landar cleant. sen blir det slentriant. Det är just det som skulle kunna bli så bra med casper-trick. tänk att göra en flipp och avsluta flippen genom ett knapptryck då brädan är upp-och-ner, och när man sedan ska hoppa av göra en till flipp för att sedan tajma catchen då brädan är rättvänd. Så avancerat vill jag att det ska vara. Samma sak egentligen med en vanlig flipp, att man måste tajma då man ska catcha flippen. Men det blir nog kul ändå.
det ser inte ut att vara så jävla långt från skate 2 utseendemässigt, jag ser inga jättestora problem i utseendet.
sen så antar jag ju att det här inte är en färdig version alls.
skate-serien är ju fortfarande grymt mycket bättre än THserien, även om skate skulle bli sämre än det varit tidigare. tyvärr är det så jävla sant.
Spelet kommer inte se ett dug ut som det gör på filmen när det är färdigt det måste ni väll alla endå förstå? Dem första filmerna från skate spelen har alltid sett B ut gällande grafiken.
Jag är en riktig jävla fanboy av Skate spelen eftersom mitt största intresse är just Skateboard sedan kommer gaming
Underflips & darkslide...visst det är coolt men Skate börjar mer och mer falla åt Tony Hawk spelens håll...för orealistiskt. Lägg till mer realistik istället...om du landar boardslide flat på en railjävel från 5 meter så ska fan brädan gå sönder. Sånna grejjer hade varit mycket roligare...mer frustrerande men mer utmaning.
Oojoj skulle kunna skriva 5 A4 vad ja vill ha i ett nytt skate spel. Och den här posten är jävligt ointressant för alla er andra så förlåt att jag waste'a bort eran tid att läsa den här skiten hahah Hare!
FUBAR