#jowood-productions, #painkiller-resurrection
► Läs hela artikeln här
Första Painkiller var awesome, coop lär det bli ännu bättre!
kommer bli samma härliga fragfest som vanligt:D:D
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Co-op var just det som saknades från painkiller. Kommer bli fett härligt att lira! Såg dock ingen skillnad på spelet annars, men men.
Förbokat och klart, väntar bara på release >_<
Ser tråkigt och fult ut.
Hoi2 Fallout mod http://www.terranova.dk/viewforum.php?f=49
Ser förjävligt ut... Gillade 1an men asså.. Dom har fuckat upp trailern rejält, vill gärna testa den dock. Förväntar mig ett demo.
Det såg väldigt 90-tal ut på alla sätt och vis.
QuakeWorld
90-tal vart då?:O
Såg för gammalt ut. Ända nyheten är coop. Nej tack, jag gillar första spelen men detta..... Ge en ordentlig uppföljare istället som heter Painkiller 2.
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Om det är i klass med första painkiller blir det ett köp. Ser fram emot demo.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
En del verkar glömma hur spelen verkligen såg ut på 90-talet. Huga! Tekniken går framåt som tur är.
Vad betyder att det gått guld?
Att tillverkare skickat en färdig skiva till massproduktion...d v s spelet kommer till affären inom 1-4 veckor...
Tjah, förutom coop så är det absolut inget som verkar vara värt.
Haha ser faktiskt riktigt trevligt slitet men mysigt ut. Skönt att bara peppra skiten ur allt och alla ibland
nice. inte för att jag lirat ettan, men det är schysst att dom inte har lämnat gamla inspirationer.
kul att dom fortfarande kan göra spel som dom gjorde på forntiden!
finns säkert jättemånga som blir intresserade av ett spel som är så snyggt som detta!
nä men jag gillade multiplayerdelen av ettan som fan, inte för att jag känner något sug efter det här dock.
Suck, förlåt, det kom spontant bara...