Spana in nya Bioshock 2-rullen
Jag älskade 2:an de va helt underbart spel.. men detta sur sjukt tråkigt ut dom kommer la satsa på multiplayer delen mer än SP delen ja hatar sånt! :(/
Ska ju passa alla vettu, får inte sticka ut det minsta och försöka vara ett uns orginell, då blir det pannkaka för dem.
Retro.
Ettan var en blek kopia av System Shock 2. Pangpangpang, linjärt intill döden, lika svårt som att andas.
Ett par underbara minnesvärda scener och karaktärer, visst. Men själva spelupplevelsen var dödstrist.
inte kört systemchock2, men jag har lite samma uppfattning, körde lite på ps3, men tröttna.
det finns lite tuffa ideer med spelet och steampunk är väl uppskattat, men det är bara en vanlig shooter.
Tyckte ettan va riktigt bra, så får se om de blir ett köp av tvåan. Kanske inte direkt vid släpp, men framåt våren kanske.
Hoppas dom putsat lite på svårigheten i spelet, och de enformiga hack-ettaperna (alldeles för lätta och för många). Blev mest drygt me tiden o stanna o hacka ett kassaskåp mitt i stridens hetta. Styrningen kändes rätt stel me, som o sitta på en panzarvagn, förmodligen en halvmedioker portning. Sämst va nog endå animationerna, som va riktigt kassa, hackiga och onaturliga som attan.
Men känslan, storyn och den inlevelsen man fick i spelet styr ändå betyget upp i topp. Men visst finns de svagheter i spelet, absolut.
Lite enformiga miljöer me?