Ny trailer från Champions Online
Dessvärre blir detta spel otroligt tråkigt väldigt fort, vilket är synd. Har spelat i 2 månader nu och kommer lägga det på hyllan inom kort. Känns som om man går på MMO-nit efter MMO-nit (läs Age of Conan & Warhammer Online)
Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche
Lirade nu i helgen då det var gratis och jag måste säga att det var precis som deras förra spel City of Heroes, karaktärseditorn är mer intressant än själva spelet.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Dessvärre blir detta spel otroligt tråkigt väldigt fort, vilket är synd. Har spelat i 2 månader nu och kommer lägga det på hyllan inom kort. Känns som om man går på MMO-nit efter MMO-nit (läs Age of Conan & Warhammer Online)
När lade du ner warhammer? Har blivit betydligt bättre nu än vad det var för några månader sedan.
On topic så var trailen ej spelbar med en crossfire konfiguration.
On topic så var trailen ej spelbar med en crossfire konfiguration.
För mig funkade trailern utan problem med crossfire. Förstår inte riktigt vad crossfire skulle ha något att göra med att spela upp ett film-klipp?
Trialen menade jag Filmen fungerade utmärkt.