Bad Company 2 - PS3-beta på gång
PC BETA FTW!!!! Ser grymt ut!
Varför skulle man villja ha det till PC? Jag är lite nyfiken på fördelarma, hur tänker du nu? PC är en fjantig spelplattform som redan borde ha dött.:down:
Varför skulle man villja ha det till PC? Jag är lite nyfiken på fördelarma, hur tänker du nu? PC är en fjantig spelplattform som redan borde ha dött.:down:
Dåligt försök på ett troll?
Hoppas det..
Jag kan inte säga så mycket, men borde det inte vara klumpigt att aima med en handkontroll i en FPS?
Vaddå dött ut förresten? Fjantig plattform? Snarare att konsolen är den late och fattiges val (om man inte köper väldigt många spel dvs.).
Kommer dock att inhandla en konsol själv, så jag är ingen hater, men blir trött på att folk säger att PC'n ej är fördel i FPS:er. Bilspel är en sak, där suger det med tangentbord.
On topic:
Ser så sjukt najs ut, har redan bokat Limited Edition. Men varför dissar Dice 360?
Ser så sjukt najs ut, har redan bokat Limited Edition. Men varför dissar Dice 360?
Eftersom att de dissade Ps3 när det var dags för beta till Bad company 1, antar jag...
Då förstår jag, de jämnar ut lite Skönt att PC får 2:an, med tanke på att ettan inte släpptes till den plattformen överhuvudtaget. Det kan man kalla diss.