Helgens digitala erbjudanden vecka 46
#crysis, #crysis-warhead, #overlord, #overlord-ii, #overlord-raising-hell, #quantz, #fairy-tales-three-heroes, #darkstar-one, #company-of-heroes, #stalker-clear-sky, #joint-operations-combined-arms, #demigod, #tropico, #titan-quest, #hacker-evolution, #immortal-cities-children-of-the-nile, #evil-genius, #republic-the-revolution
Crysis+Warhead = bought
Då väntar bara ett inköp av nydator innan jag till sist kan spela de snyggaste spelen som producerats.
http://www.fz.se/filmer/20070523/overlord-trailer/
2007 game of the year säger jag men jag är ju inte anställd på gamespot så vad vet jag har ju bara spelat spel i 20 år.
orka steam
jag fattar inte vaför många har emot steam? På de flesta forumen hittar man någon som klagar på det.
Det är la gött att ha alla spel samlade på ett ställe?
Kan inte någon förklara för mej ? Jag har iaf aldrig haft problem med steam...
tex. så köper jag hellre spelen på Gamers gate och slipper steams äckliga program. Sen att steam oftast tar 200 kr mer för spelen är ju löjligt.
a"C"RED -
orka steam
jag fattar inte vaför många har emot steam? På de flesta forumen hittar man någon som klagar på det.
Det är la gött att ha alla spel samlade på ett ställe?
Kan inte någon förklara för mej ? Jag har iaf aldrig haft problem med steam...
tex. så köper jag hellre spelen på Gamers gate och slipper steams äckliga program. Sen att steam oftast tar 200 kr mer för spelen är ju löjligt.
Ja, smaken är som baken.
en del vill ha auto-uppdateringar och support, samtidigt som de har alla spel på ett ställe och samtidigt lätt kan kontakta vänner och spela med dem.
Eller så har man alla spel skillt.
Vem har sagt att du måste köpa spelen på steam för att använda deras program?
Är lite sugen på Warhead.... men anno 1404 suger upp all tid för närvarande.
För det mesta får man känslomässiga uttalanden om STEAM.
"Gillar det inte", "steam suger" "det är ett virus" osv.
Då pratar jag inte om deras överpriser, utan om programmet som sådant. Skulle vara kul att veta vad problemet egentligen är. I detalj, inte bara generella känslomässiga påståenden.
För att undvika att bli påhoppad säger jag: Nej, jag älskar inte steam, ej heller hatar jag det. Jag har några spel på steam som jag betalade överpris för eftersom jag ville ha uppdateringar automatiskt. En bra tjänst till vissa spel som man vet kommer att uppdateras frekvent. I övrigt föredrar jag, gammeldags som jag är, en kartong som man kan ställa i bokhyllan.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Är lite sugen på Warhead.... men anno 1404 suger upp all tid för närvarande.
För det mesta får man känslomässiga uttalanden om STEAM.
"Gillar det inte", "steam suger" "det är ett virus" osv.
Då pratar jag inte om deras överpriser, utan om programmet som sådant. Skulle vara kul att veta vad problemet egentligen är. I detalj, inte bara generella känslomässiga påståenden.
För att undvika att bli påhoppad säger jag: Nej, jag älskar inte steam, ej heller hatar jag det. Jag har några spel på steam som jag betalade överpris för eftersom jag ville ha uppdateringar automatiskt. En bra tjänst till vissa spel som man vet kommer att uppdateras frekvent. I övrigt föredrar jag, gammeldags som jag är, en kartong som man kan ställa i bokhyllan.
"ok"
^^
a"C"RED -