Lever Duke Nukem?
DNF är vaporware och kommer alltid att vara, naiva människor lär väl följa DNF till sina dödagar, men det är ju deras problem.. Kul att "skaprna" fortfarande tycker det är värt / kul att trolla, dom kan verkligen inte ha något liv..
Jag tror att någonstans sitter ett gäng (ex-)spelutvecklare som då och då roar sig med att släppa en liten bild eller film med anknytning till DN, och sen gapskrattar de åt alla spekulationer och allt analyserande som uppstår. Men något spel tror jag aldrig att det blir.
Håller med. Men det skulle vara kul att veta vad som hänt under alla år, bakom kulisserna. Var det ett spel på gång på 90-talet och varför kom det inte osv.
Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen
För fan, såg inte nyheten för en nu när jag skulle kommentera utan såg bara "Lever Duke Nukem ?" och det är fan den dummaste frågan ever..
Duke Nukem kommer alltid att leva, skulle jorden gå under och skiten brinna upp så kommer han vara den som står och grillar korv och röker en fet jävla ciggar
I'm the broken one who fixed it.
Undrar just om spelet har stöd för DX11, Havoc eller någon annan fysikmotor? Om inte så får dom väl lägga på några år till för att lägga in dom funktionerna. Sen när det är klart, då är det väl något annat som måste göras om, typ byta grafikmotor igen, sen kommer det fortsätta så och spelet blir aldrig klart